اخبار داغ

در آستانه فرا رسیدن سال نو؛

عمق آرزوی کودکان یتیم را دریابیم

عمق آرزوی کودکان یتیم را دریابیم
در هفته نیکوکاری چشم های گریان کودکان یتیم و محروم، چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره به بهانه ای،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند. وعده ما در روزهای 15، 16 و 17 اسفند در مدارس، پایگاه های جشن نیکوکاری مساجد و مصلی های نماز جمعه برای کمک به ایتام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ کم کم، بوی عید، ازلابلای شاخه ها به مشام می رسد، در آستانه فرا رسیدن سال نو، کودکان یتیم و محرومان زیادی در شهرمان هستند که نیازمند یاری رساندن دستان مردم خیر و نیکوکار استان هستند و تو بیا با گرمای دستانت، چراغ خاموش کومه نشینان را روشن کن!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جشن نیکوکاری فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند کمک های همنوعانشان هستند.

,

, ,

در هفته نیکوکاری چشم های گریان کودکان یتیم و محروم، چشم به راه دستان گرمی هستند که همواره به بهانه ای،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند.

,

وعده ما مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر برای کمک به ایتام و نیازمندان  در روزهای 15 اسفند در مدارس سراسر استان، 16 اسفند در دفاتر کمیته امداد سراسر استان و 17 اسفد در پایگاه های جشن نیکوکاری، مساجد و مصلی های نماز جمعه.

,

مردم هم استانی و خیران نیکوکار می توانند از طریق سامانه الکترونیک آنی پرداخت به شماره گیری کد #1*8877* بر روی تلفن همراه و سپس کد شهرستان مورد نظر کمک‌های خود را در قالب جشن نیکوکاری به ایتام و نیازمندان پرداخت نمایند.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه