اخبار داغ

سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران سمنانی:

اعتماد مردم به بسیج و سپاه بزرگترین سرمایه است/ عدم خودباوری مشکل موجود در کشور

اعتماد مردم به بسیج و سپاه بزرگترین سرمایه است/ عدم خودباوری مشکل موجود در کشور
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکل موجود در کشور نبود خودباوری است اگر این خود باوری را بیشتر کنیم هیچ دغدغه ای نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،‌ سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز سفر به استان سمنان با اهالی محله سرداران شهید سمنان در جنوب این شهر دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تهیه جهیزیه توسط خیرین برای خانواده های نیازمند، اظهار کرد: 40 سری جهیزیه برای خانواده های نیازمند توسط مردم نیکوکار و خیر تهیه شده که هر سری به ارزش 12 میلیون تومان می باشد.

,

وی با بیان اینکه هیچ کدام از این جهیزیه ها با منابع دولتی و یا منابع سپاه و بسیج تامین نشده و خیرات مردم است، افزود: اینکه این جهیزیه توسط خود مردم خیر تهیه می شود و مردم به مجموعه سپاه و بسیج اعتماد می کنند سرمایه ای برای ما است.  

,

غیب پرور گفت: راهبرد اساسی ما در دوران دو ساله بسیج خدمت به مردم است که بر همین اساس گروههای جهادی و محله های اسلامی را داریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.  

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب اسلامی را در حضور دائمی مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: اگر در 22 بهمن امسال مردم حضور پیدا نمی کردند چه می شد؟ همگان به پشتوانه مردم در نظام ایستاده ایم.

,

وی با بیان اینکه اگر بگوییم مردم در در میدان باشند که هستند، این نافی مسئولیت دستگاه های حاکمیتی نیست بلکه مسئولیت آنها مضاعف می شود، اظهار کرد: مسئولین در تمام رده ها در مقابل مردم نباید کوتاهی کنند.

,

غیب پرور در ادامه افزود: اگر خدمت ار جنس مخلصانه انجام نشود چه به روز ما می آید؟ شاید دنیا را بگذرانیم اما قدر مسلم آخرت همه گرفتار هستیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه باید قدردان مردم باشیم، گفت: مسئولین باید بیش از چیزی که هست کار کنند و جوابگوی نیازهای مردمی باشند.

,

غیب‌پرور با بیان اینکه کشورایران کشوری فقیری نیست بلکه غنی است، اظهار کرد: مشکل موجود در کشور نبود خودباوری است اگر این خود باوری را بیشتر کنیم هیچ دغدغه ای نخواهیم داشت.

,

وی با اشاره به افزایش گروههای دواطلب مردمی برای تهیه جهیزیه نوعروسان گفت: آمار دقیق تعداد جهزیه ها وجود ندارد چراکه  گروههای مردمی داوطلب دارند کار انجام می دهند که شمارش آن از دست ما خارج است.

,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه