اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:

مسؤولان در این جنگ اقتصادی مدیریت و نظارت داشته باشند نه دلالان

مسؤولان در این جنگ اقتصادی مدیریت و نظارت داشته باشند نه دلالان
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه باید در جنگ اقتصادی مسؤولان مدیریت و نظارت داشته باشند نه دلالان، گفت: دلالان با هماهنگی شیادان قیمت‌ها را تعیین کرده و فشار را بر مردم تحمیل می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در این بیانیه یک سرفصل مختص اقتصاد است و رهبر انقلاب تأکید کردند که باید مسؤولان نگاهشان را از بیرون قطع کنند و  اگر ما به همین نکته، دقیق عمل کنیم، مشکلات را می‌توانیم مرتفع سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با ارایه راهکاری برای عملیاتی کردن بیانیه رهبر انقلاب افزود: مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی، تولید و سایر موارد اشاره شده رهبری را در بیانیه مد نظر قرار دهند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری علاوه بر رهبر و مجتهد جهان اسلام بودن یکی از بزرگ‌ترین اقتصاددانان دنیاست، عنوان کرد: تمام پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب به وقوع می‌پیوندد اما متاسفانه در داخل کشور با وجود توصیه و بیانات ایشان در رابطه با تولید، اشتغال، حمایت از کالای ایرانی و تفکر جهادی، عده‌ای هنوز نگاهشان به بیرون است.

,

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های جدی کشور فساد و قاچاق بوده و مبارزه به آن مورد تاکید رهبر است،  بیان کرد: باید دستگاه‌های نظارتی وارد شوند و ما در مجلس فشارمان بر روی دستگاه‌های نظارتی است.

,

خجسته با بیان اینکه برخی از کشورهای دنیا به اقتصاد مقاومتی و از طرح‌ها مد نظر رهبر انقلاب الگوبرداری می‌کنند، گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان ما از اقتصاد مقاومتی روز به روز فاصله می‌گیرند که باید به خود بیایند، با این اوضاع و احوالی که در کشور شاهد هستیم، مسؤولان چه هدفی را پیگیری می‌کنند؟

,

وی افزود: دشمنانی چون امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ولی ما باید با دشمن و امریکای داخلی که عامل گرانی‌ها و آشفتگی بازار است مقابله کنیم.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قیمت 45 میلیون تومانی پراید اظهار کرد: چرا باید پراید 45 میلیون تومان باشد؟ علنا دلالان در حال مدیریت بازار هستند و این وضعیت هیچ رابطه‌ای با  اقتصاد مقاومتی ندارد.

,

وی با بیان اینکه باید در جنگ اقتصادی مسؤولان مدیریت و نظارت داشته باشند نه دلالان، گفت: دلالان با هماهنگی شیادان قیمت‌ها را تعیین کرده و فشار را بر مردم تحمیل می‌کنند.

,

خجسته با اشاره به بحث بودجه سال آینده  عنوان کرد: در خصوص  بودجه سال 98 که مقام معظم رهبری نکاتی را فرمودند، ما چیزی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ندیدیم، هیچ حس مسؤولیتی در مسؤولان نسبت به اقتصاد مقاومتی، رهاسازی، تنظیم و تثبیت بازار و فرمایشات رهبری چیزی در بودجه  ندیدیم و توضیحات آقایان اصلا درست و قانع‌کننده نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها هیچ تعهدی به معاهدات بین‌المللی ندارند و معاهدات را زیر پا می گذارند همانگونه که امریکا به  برجام پشت پا زد و اروپایی‌ها بعد از مدت‌ها با پیشنهاد اینستکس، نفت در برابر غذا را مطرح می‌کنند، مگر مسؤولان این موارد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند!؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه