اخبار داغ

هوای تهران امروز سالم است

هوای تهران امروز سالم است
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی امروز (۳۰ بهمن) در شرایط سالم قرار دارد، گفت: وزش باد در برخی ساعات پراکندگی غلظت آلاینده‌ها را به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به‌تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۳۰ بهمن) در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا صبحگاه فردا (۱ اسفند) کمابیش ادامه دارد، تصریح کرد: برخی ساعات این روز همراه با وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه است. این شرایط پابرجا نیست و با تغییر وضعیت جوی در طول روز، رفته رفته از سرعت وزش باد کاسته می‌شود.
,
 
,
به گفته شهبازی تا روز آینده دما هوا در پایتخت روند کاهشی دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز (۳۰ بهمن) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم است،اظهارکرد: وزش باد در برخی ساعات پراکندگی غلظت آلاینده‌ها را به دنبال دارد.
,
 
,
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: انتظار می‌رود تا صبحگاه فردا (۱ اسفند) شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت برقرار باشد و در طول روز همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی به تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود.
,
 
,
شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۵۲ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با میانگین ۷۱ همچنان در شرایط سالم است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه