اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان:

ارتقاء امنیت و آسایش مردم مهمترین هدف نیروی انتظامی است

ارتقاء امنیت و آسایش مردم مهمترین هدف نیروی انتظامی است
فرمانده انتظامی استان، امنیت را به عنوان اساسی ترین نیاز جامعه وشرط مهم توسعه، پیشرفت و آسایش مردم نیازمند مشارکت همگانی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ صبح امروز در راستای اجرای طرح عملیات مشترک مناطق جنوب و شرق،سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان در بازدید از مجموعه انتظامی شهرستان نرماشیر اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای دستگیری مخلین نظم و امنیت انجام شده که تا رسیدن به نقطه مطلوب و اهداف تعیین شده ادامه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

سردار بنی اسدی فر گفت: مهمترین هدف پلیس از اجرای طرح های عملیاتی ارتقاء امنیت و آسایش مردم است.

,

وی ضمن بازدید از برخی دستاوردهای پلیس نرماشیر بیان داشت: ملاک پلیس در اجرای ماموریت‌ها، قانون است و در این طرح با هرگونه ناهنجاری اجتماعی برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

بنی اسدی فرعملکرد پلیس نرماشیر را در راستای کشف مواد مخدر، دستگیری سارقان و کشف وسایل سرقتی مطلوب دانست و افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز تلاش های کارکنان انتظامی در افزایش احساس امنیت مردم و مبارزه با مجرمان تاثیر موثری بر ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت تا رسیدن به نقطه مطلوب و اهداف از قبل تعین شده استمرار دارند که امیدواریم نهایت رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه