اخبار داغ

با حضور وزیر دادگستری در قزوین؛

سالن ورزشی سرپوشیده چوبیندر افتتاح شد

سالن ورزشی سرپوشیده چوبیندر افتتاح شد
این سالن کار مشترک شهرداری و ستاد بحران است که مدت اجرای این پروژه 4 ماه بوده و اعتبار آن 5 میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، آیین بهره برداری از پروژه چند منظوره سالن ورزشی سرپوشیده چوبیندر صبح امروز با حضور وزیر دادگستری، استاندار قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

علی صفری در این آیین اظهار کرد: در دوره جدید شورا جدید سیاستی مبنی بر کاهش آسیب‌های شهری ابلاغ شد و شهرداری موظف شد در کنار پروژه‌های شهری در این مسیر گام بردارد و  به سمت زیرساخت‌هایی حرکت کند که نشاط اجتماعی را فراهم سازد.

,

شهردار قزوین افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی و تا پایان سال، ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان توسط شهرداری قزوین کلنگ زنی و افتتاح می شود.

,

, , ,

صفری ادامه داد: ساخت این سالن کار مشترک شهرداری و ستاد بحران است که مدت اجرای این پروژه ۴ ماه بوده و اعتبار آن ۵ میلیارد ریال است.

,

 

,

وی با اشاره به جمعیت  ۱۸ هزار نفری ناحیه منفصل شهری چوبیندر، ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه افزایش سرانه ورزش، تقسیم عادلانه امکانات و ترغیب و تشویق جوانان به ورزش است.

,

این سالن که به نام شهید دکتر محمود رفیعی نامگذاری شده و با ۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارای ۱۲۰۰ متر زیربناست.

,

, , ,

این مسئول خاطرنشان کرد: در گذشته ۹ خانه فرهنگ در شهر قزوین وجود داشت که در دوره جدید مدیریت شهری به مناسبت ایام دهه فجر ۷ خانه فرهنگی و ۵ سالن ورزشی در نقاط محروم استان افتتاح شد.

,

صفری ابراز کرد: یکی از مدرن‌ترین کارخانه آسفالت در قزوین امروز با اعتبار ۱۰میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد و هفته گذشته فاز سافاری پارک با حضور مدیرکل حفاظت از محیط زیست افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه