اخبار داغ

یادداشت؛

شکار عقرب‌ها در منطقه مرزی!

شکار عقرب‌ها در منطقه مرزی!
شکار عقرب‌ها که در ایالت سیستان پاکستان هدف بعدی ایران است احتمالا به تعطیلی زندان‌های زیرزمینی آمریکا و عربستان در این منطقه خواهد انجامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین چهار تیم از دو گروه تروریستی جیش الظلم و بازمانده‌های جندالشیطان با انفجار دویست کیلوگرم مواد منفجره به صورت انتحاری عامل شهادت ۲۷نفر از پاسداران مرزبانی میرجاوه شدند و ملت ایران را عزادار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

پس از حادثه با ورود فرمانده سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات سپاه فرمان متلاشی کردن باند تروریستی صادر شد، دستگیری این عوامل پس از ۳روز از تشیع شهدای مرزبانی توسط روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام شد.
,
,
 
,
, ,

میرجاوه دارای یک هنگ مرزی بوده و برای رفتن به زاهدان باید ۵کیلومتر مسیر را به سمت غرب هنگ مرزی حرکت کرد تا از طرفی سیستان و بلوچستان ایران در اصل همسایه ایالت سیستان پاکستان بوده که با همان خصوصیات سرزمینی خشک و خشن است. 

در ایران تا فاصله ۸۰کیلومتری مرز بیش از ۱۹شهر بزرگ و تعداد زیادی روستا وجود دارد، اما در همین فاصله نسبت به مرز پاکستان تقریبا هیچ شهری وجود ندارد و در ایالت سیستان پاکستان ۴شهر وجود دارد که تفتان در ۵کیلومتری مرز ایران و کویته مرکز این ایالت است. 

تروریست‌ها با ساخت مخفیگاه‌های مختلف در کوه‌ها و زیر زمین پایگاه‌هایی برای خود راه اندازی کردند که می‌تواند فاجعه بار برای دولت پاکستان و ایران باشد، تا فاصله ۸۵ کیلومتری مرز میرجاوه در خاک پاکستان تقریبا هیچ شهر و ابادی وجود ندارد و تروریست‌ها این مناطق را به عنوان پایگاه اقدام علیه ایران در نظر گرفته اند و ارتش پاکستان تقریبا هیچ نظارتی در این منطقه ندارد.

تنها یک هنگ مرزی و شهر تفتان که جمعیت بسیار کمی دارد و هنگامی که به آنجا وارد شوید پاکستان را ۵۰سال از تاریخ عقب تر خواهید یافت. 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

سازمان اطلاعات سپاه به دستور فرماندهی و قوه قضاییه تشکیل جلسه داده و برخورد با عوامل انفجار در دستور کار قرار می‌گیرد. 

پهبادهای سپاه در مناطق مرزی به پرواز درمی‌آیند و کار شناسایی پایگاه‌های تروریست را عهده دار شده تا بتوانند برای ضربات اساسی وارد عمل شوند. 

خبرهایی از اسکورت و پشتیبانی عامل انتحاری تا دو کیلومتری نیروهای سپاه پاسداران توسط کارشناسان امنیتی مخابره شد. 

دستورات لازم و هماهنگی با نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای رصد دوربین‌های مسیر صادر می‌شود. 

چند ماشین تویوتا هایلوکس، لندکروز و جیپ اتاق دار تا دو کیلومتری مسیر با فاصله چند صد متری ماشین انتحاری را همراهی و به فاصله کمی پس از انفجار دوباره به ترتیب خاصی برمی‌گردند. 

تماس‌های گرفته شده توسط افراد در محدوده انفجار ثبت و استخراج می‌شود، نیروهای ویژه سپاه و سازمان اطلاعات با شناسایی رنگ و پلاک خودرو با استفاده از نیروهای میدانی و تجهیزات کنترل موقعیت افراد را در زاهدان،خاش،شناسایی می‌کنند و به اتاق عملیات مخابره می‌شود.
 
اولین دستگیری در خاش با تسخیر خانه تیمی و ۱۵۰کیلومواد منفجره به همراه سه قبضه سلاح حاصل تیم عملیات است. 

در زاهدان ۴خانه تیمی شناسایی و با اصل غافلگیری نیروها وارد خانه‌های تیمی می‌شوند. بیش از ۳۰۰کیلو مواد لازم، چاشنی، تولوئن، نیتروگلیسرین و تعداد قابل توجهی سلاح کلاشینکف کلت کمری کشف و ضبط می‌شود.

با اعتراف عوامل بازداشت شده چندین نفر از افراد به پشتیبانی و لجستیک و نظامی در باره تروریست انتحاری اعتراف می‌کنند. 

ضربه شست سپاه به نیروهای تروریستی جیش الظلم و جندالشیطان ۲۴ ساعت بعد از اعمال تروریستی صورت گرفت. پاکستان همزمان برای در امان ماندن از واکنش احتمالی سپاه پاسداران به چهار پایگاه تروریست ها حمله و خسارت فراوانی به آنها وارد کردند. 

امریکا و عربستان در پیام مخفی خواهان خویشتنداری ارتش پاکستان می‌شوند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

ایران در گام بعدی خود شلیک‌های سهمگین را برای تروریست‌ها درنظر و طراحی کرده است و چناچه پاکستان نتواند مقابله کند ایران عملیات‌های موشکی و هوایی خود را برای نابودی تروریست‌ها در خاک پاکستان خواهد داشت. 

شکار عقرب‌ها که در ایالت سیستان پاکستان هدف بعدی ایران است احتمالا به تعطیلی زندان‌های زیرزمینی آمریکا و عربستان در این منطقه خواهد انجامید که در یک زندان بیش از ۷۰۰نفر از مردم پاکستان اسیر و آنها را برای حملات تروریستی و کارهای آزمایشگاهی، قاچاق اعضای آنان به کار می‌گیرند.
,
,
,
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه