اخبار داغ

خدمات رسانی گروه جهادی مردمی به مناطق محروم جاسک+تصاویر

خدمات رسانی گروه جهادی مردمی به مناطق محروم جاسک+تصاویر
اردوی جهادی خودجوش مردمی در این روهای سرد زمستانی در روستاهای نوروزکار و اسپیتل بندر جاسک گرمی را به خانه های پر مهر و صفای این منطقه برده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛جاسک، یکی از شهرهای هرمزگان و از جزء بنادر مهم در جنوب ایران محسوب می شود که به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک مورد توجه سیاستمداران و دولتمردان قرار دارد؛ اما توجه به این بندر مهم چه میزان بر امرار و معاش و زندگی روزمره مردم این منطقه اثر داشته سوال مبهمی بوده که با ورود به روستاهای آن مواجه می شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

روستاهای بزرگ و کوچک این بندر استراتژیک از مکران نشینی تنها نام آن را به یدک کشیده چرا که اکثر روستاهای این بندر در فقر و تنگ دستی به سر می برند؛ مردمان برخی از این روستاها با وجود پیشرفت در خانه سازی استان اما همچنان در کپر زندگی می کنند.

,

با وجود وعده وعیدهای توخالی مسئولان در این میان کسانی هستند که مشکلات مردمان این دیار دغدغه شب و روز آنها بوده و با برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای بندر جاسک می خواهند غبار محرومیت را از چهره مردم این دیار بر دارند.

,

اردوی جهادی خودجوش مردمی در این روهای سرد زمستانی در روستاهای نوروزکار و اسپیتل بندر جاسک گرمی را به خانه های پر مهر و صفای این منطقه برده و مکران نشینان نیز با روی گشاده از آنها استقبال می کنند.

,

این گروه خودجوش مردمی لباس های گرم، مواد شوینده، کالاهای اساسی زندگی را به این روستا برده تا در این سوز سرمای زمستان مرحمی بر درد های مردم این منطقه باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه