اخبار داغ

معاون شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق اعلام کرد؛

تأمین ۹۵ درصد تأسیسات و قطعات نیروگاه‌ها در داخل کشور

تأمین ۹۵ درصد تأسیسات و قطعات نیروگاه‌ها در داخل کشور
معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولیدنیروی برق حرارتی گفت: حدود 50 درصد واحدهای نیروگاهی کشور بطور کلی ساخت داخل هستند و 95 درصد تأسیسات و قطعات سایر نیروگاهها نیز در داخل کشور تأمین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالرسول پیشاهنگ صبح امروز به منظور بررسی روند پیشرفت کار تعمیرات نیمه اساسی واحد 4 بخاری و پروژه های بازسازی و بهینه سازی در حال اجرا، از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کرد.

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولیدنیروی برق حرارتی در این بازدید ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شکست توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به گواه تاریخ ابرقدرتها نگذاشتند هیچ انقلابی به ثمر بنشیند و مردم طعم شیرین میوه انقلاب خود را بچشند تا آن انقلاب الگوی دیگران نشود، در همین راستا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا علیه ما متحد شدند و هر آنچه در توان داشتند برای شکست انقلاب بکار بستند، اما در برابر ایمان، رشادت، شجاعت و شهامت جوانان ما کاری از پیش نبردند و اکنون شاهد جشن چهل سالگی انقلاب هستیم.

وی در ادامه به رشد و شکوفایی کشور در حوزه صنعت برق اشاره کرد و افزود: فشارها و تحریم های کور دشمنان، امروز صنعت برق با همت و تلاش نیروهای خوشفکر و مدیران زحمتکش خود در حوزه های مختلف به مرز خودکفایی نزدیک شده، بطوری که حدود 50 درصد واحدهای نیروگاهی کشور بطور کلی ساخت داخل هستند و 95 درصد تأسیسات و قطعات سایر نیروگاهها نیز در داخل کشور تأمین می شود، علاوه بر این ما به تمام کشورهای همسایه خدمات مهندسی و قطعات با تکنولوژی بالا که حتی برخی کشورهای پیشرفته هم هنوز قادر به ساخت آن نیستند، صادر می‌کنیم.

در این جلسه مدیرعامل نیروگاه نکا نیز ضمن تبریک جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم فهیم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را موجب یأس دشمنان ارزیابی کرد و گفت: دشمنان به خیال خام خود میخواستند نگذارند مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را ببیند اما خداوند همه توطئه های
آنان را نقش بر آب کرد و مردم آگاه ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود به نظام را به رخ جهانیان کشید و دشمنان خود را مأیوس کرد.

محسن نعمتی عدم شناخت سیاستمداران آمریکا از ملت ایران را عامل اشتباه محاسباتی آنها دانست و افزود: مردم ایران بار دیگر نقش خود را به خوبی ایفا نمودند، بنابراین ما به عنوان خادمان مردم باید قدردان زحمات آنان باشیم و همه توان خود را برای تأمین آسایش و رفاه مردم بکار گیریم.

 وی از تولید انرژی به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی نیروگاه یاد کرد و با تمجید از توانمندی، کارآمدی و تخصص کارکنان نیروگاه خاطرنشان ساخت: همکاران ما با تمام قوا، آمادگی کامل دارند تا در هر عرصه ای که نیاز باشد در خدمت مجموعه صنعت برق باشند.

همچنین در این نشست گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده، در زمینه های تولید، بهره برداری، تهیه و تأمین مواد، ساخت داخل و بازسازی قطعات، فعالیتها و پروژه های در حال اجرا در راستای افزایش تولید، چالشهای تولید برق، برنامه های آتی نیروگاه در خصوص پایداری تولید و پیشرفت کار تعمیرات نیمه اساسی واحد 4 بخاری ارائه شد.

پیشاهنگ در ادامه از پیشرفت کار تعمیرات نیمه اساسی واحد 4 بخاری و پروژه های بازسازی و بهینه سازی در دست اجرای نیروگاه بازدید و از تلاشهای صورت گرفته تشکر کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه