اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دلالان تعیین کننده قیمت خودرو در بازار هستند/افزایش نظارت راه حل کاهش قیمت خودرو

دلالان تعیین کننده قیمت خودرو در بازار هستند/افزایش نظارت راه حل کاهش قیمت خودرو
سید جواد حسینی کیا گفت: از جمله عوامل دخیل در گرانی خودرو دلالان هستند و با افزایش نظارت در حوزه نظارتی قطعا قیمت خودرو کاهش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ گرانی خودرو معضلی که هر ساله درروزهای پایانی سال به دلیل افزایش تقاضا اوج میگیرد. با وجود ثبات در بازار ارز بهانه گرانی خودرو غیر منطقی به نظر می رسد.  دلالان واسطه هایی که از حاشیه بازار سود  بالایی می برند و بطوریکه حرف اول و آخر را در بازار کسانی میزنند که هیچ نقشی در تولید خودرو ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با راه آرمان اظهارداشت: از جمله عوامل دخیل در گرانی خودرو  دلالان هستند و با افزایش نظارت در حوزه نظارتی قطعا قیمت خودرو کاهش می یابد.

, راه آرمان,

حسینی کیا ادامه داد: اگر نظارت صورت نگیرد قیمت خودرو با روند صعودی بیشتری روبرو خواهد شد ورود سازمان نظارتی با قاطعیت بیشتر و تسهیلات که  دولت در این حوزه با پرداخت وام به میزان ۲هزارمیلیاردی به شرکت خودرو سازان اتخاذ نموده است  قطعا خودرو سازان میتوانند سرمایه در گردش خوبی داشته باشند و از جمله عوامل موثر درثبات قیمت محسوب میشود.

,

وی در پایان خاطر نشان شد: سازمان بازرسی و وزارت صنعت معدن میتوانند در کاهش قیمت خودرو  با نظارت نقش آفرینی کنند.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطر نشان کرد:با به کار گیری قوانینی مبنی بر قرار گیری خودرو به دست مصرف کننده واقعی و کوتاه کردن دست  دلالان تنش افزایش قیمت خودرو در بازار فروکش می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه