اخبار داغ

رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف کرمان:

برای جذب گردشگر، زیرساخت ها باید توسعه یابند

برای جذب گردشگر، زیرساخت ها باید توسعه یابند
رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف کرمان گفت: کرمان ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد اما برای این امر، نیازمند توسعه زیر ساخت‌ها در زمینه‌ی حمل و نقل، ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره و … است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد رضا معین زاده میرحسینی رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، اظهار داشت:با نزدیک شدن به ایام عید و ورود سیل  گردشگران به شهر کرمان، بایستی شهرداری برنامه‌های متنوع و جامعی را تدارک دیده و اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: با صحبت‌هایی که با شهرداری شده خوشبختانه در حال پیگیری و انجام کارهای خوبی برای این ایام هستند.

,

رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف کرمان تاکید کرد: همچنین بایستی ورودی شهر کرمان از سمت باغین با گلکاری و اصلاحات، زیباسازی و آماده شود تا منظره ورودی شهر شایسته شهر باشد.

,

وی به اقدام خوبی که اتاق بازرگانی کرمان با همکاری استانداری و شهرداری، کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر  و میراث در خصوص دعوت از فعالان حوزه‌ی گردشگری چین به کرمان انجام داد، اشاره کرد و افزود: طی این دعوت، فعالان حوزه‌ی گردشگری از اماکن تاریخی و گردشگری شهر کرمان بازدید کردند.

,

میرحسینی ادامه داد: بعد از این بازدید، تفاهمنامه‌ای با این فعالان، برای جذب گردشگر بیشتر از چین و دیگر موارد امضا شد.

,

وی خاطرنشان کرد: کرمان ظرفیت بالایی برای  جذب گردشگر دارد اما برای این امر، نیازمند توسعه زیر ساخت‌ها در زمینه‌ی حمل و نقل، ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره  و … است.

,

وی با بیان اینکه از  میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری استان می‌خواهیم برای جذب گردشگر بیشتر و جدی‌تر تلاش کنند، ادامه داد: خواسته گردشگران استان این است که راهنمای تور کرمانی برای تورهای کرمان قرار داده شود چرا که راهنمایان گردشگری که از استان‌های دیگر  با تورهای گردشگری می‌آیند، اطلاعات جامع و کاملی از کرمان ندارند و این امر مناسب یک لیدر تور بومی است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه