اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

عملیات احداث 14 واحد مسکونی در سرپل ذهاب آغاز شد

عملیات احداث 14 واحد مسکونی در سرپل ذهاب آغاز شد
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: عملیات احداث 14 واحد مسکونی برای مددجویان زلزله زده در مناطق روستایی سرپل ذهاب آغاز شده است که باهمراهی خیران، امکان افزایش این واحدها وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین امروز(سه شنبه) در نشست مشترک با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه مسکن بر ضرورت ارتقای خدمت رسانی به مددجویان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دیگر تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


مجید مومنی، در این دیدار با تقدیر از همکاری بسیج سازندگی بیان کرد: در کنار خدماتی که به مددجویان ارائه می‌کنیم با رایزنی‌های انجام شده، بستر مناسبی برای مشارکت خیران در ساخت مسکن مددجویان زلزده زده کرمانشاه فراهم کرده ایم. 

وی ادامه داد: در گام نخست کلنگ احداث 12 واحد مسکونی به زمین زده شد که با پیگیری‌های انجام شده، تعداد واحدهای احداثی در روستاهای تابعه سرپل ذهاب به 14 واحد رسیده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: برای این واحدهای مسکونی از مشارکت خیران بهره گرفته ایم تا بتوانیم مددجویانی که تاکنون علیرغم کمک‌های مختلف نتوانسته اند صاحب خانه شوند، را خانه دار کنیم. 

وی بیان کرد: واحدهای مسکونی احداثی در روستاهای انزل، آب باریک، بریموند، کل داود، پنج ستون و امامیه از توابع سرپل ذهاب است. 

مومنی توجه به مسکن را یکی از سیاست‌های جدی کمیته امداد امام (ره) عنوان کرد و گفت: تأمین و بهسازی مسکن نیازمندان برای رفع مشکل این عزیزان در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، چراکه خانه مایه آرامش خانواده است و با تأمین مسکن بستر رفع مشکلات دیگر نیز فراهم می شود. 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری هزار و 840 پروژه عمرانی اعم از خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی برای مددجویان اجرا شده است.

این مسئول عنوان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری به‌ منظور کمک به تأمین اجاره ‌بهای مددجویان مستأجر تحت حمایت کمیته امداد استان، 770 میلیون تومان هزینه شده است. 

وی تأکید کرد: در10ماهه سال جاری هزار و 175مورد تعمیرات، 225مورد بهسازی و احداث سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد قزوین برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است. 

مومنی یادآورشد: عموم مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری# 028*8877* کمک‌های خود را در قالب طرح‌های این نهاد و متناسب با نیت خویش به نیازمندان اهداء کنند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه