اخبار داغ

در پی انتخاب سه‌باره شهردار اراک؛

رأی لیست امید به میثاق‌های حزبی

رأی لیست امید به میثاق‌های حزبی
بعد از چند ماه معطلی محمد کریم شفیعی به‌عنوان سومین گزینه (لیست امید) برای تصدی پست شهرداری اراک انتخاب و برای تائید صلاحیت به وزارت کشور معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بعد از چند ماه معطلی محمد کریم شفیعی به‌عنوان سومین گزینه (لیست امید) برای تصدی پست شهرداری اراک انتخاب و برای تائید صلاحیت به وزارت کشور معرفی شد. گزینه‌ای که شاید باید پشت درهای بسته انتخاب می‌‌شد تا دیگر سؤالی برای هیچ بنی بشری نماند و نباشد. باید این انتخاب پشت درهای بسته صورت می‌گرفت تا دیگر کسی سؤالی نپرسد از سکوت پرمعنا و صورت در هم طوفان محمدی، یا از مخالفت‌های سورانه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شاید این جلسه را باید پشت درهای بسته برگزار می‌کردند، چراکه دیگر صحبت‌های شبه آکادمیک ایرج رضایی هم نمی‌توانست به دادِ استدلال‌های نیمه‌جان فرزانه رحمتی برای اثبات «انتخاب، حق اعضای شوراست» برسد. جلسه در نبود خبرنگاران برگزار شد تا کسی از فریادهای (ما نماینده مردم هستیمِ) رشیدی نپرسد. کسی از او نپرسد رابطه بین میثاق‌های حزبی و منافع مردمی را تعریف کنید.

,

دیروز شهردار اراک پشت درهای بسته انتخاب شد تا کسی نپرسد فدایی که ریزبینی‌هایش تحسین مرادی را هم به همراه داشته چرا در انتخاب شهردار ریزبین نبود.

,

اصلاً فرار از یک بحران ۸ نفره تنها دلیلی بود که می‌توان به یک جلسه پشت درهای بسته نسبت داد. یا شاید مقصر پیدا شده بود و تنها مقصر این ماجرا خبرنگاران به‌عنوان چشمان مردم بودند.

,

باید گفت که امروز دیگر دوگانه معروف و کلیشه‌ای که (ما شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری) و همیشه در جلسات شورا بر آن تکیه می‌شد، دیگر کاربردی ندارد و این شورا نه دیگر شورای شهر است و نه شورای شهرداری! بلکه شورای حزب سیاسی است. البته از روز اول هم همین بود اما حال با عملکرد در انتخاب شهردار، این مهم بر همگان اثبات‌شده است.

,

شورایی است که اگر پای حزب سیاسی‌اش در میان باشد در عین مخالفت با گزینه معرفی‌شده به او رأی می‌دهد! چون به میثاق‌های حزبی‌اش بیشتر از منافع مردمی ایمان دارد.

,

حال باید منتظر ماند تا شفیعی با تائید وزارت کشور سکان شهرداری اراک را به دست بگیرد اما با این حال باز سؤال اینجاست که چه کسی پاسخ چند ماه هدر رفت وقت شهر را می‌دهد؟ چه کسی در این وانفسای بودجه‌ای شهرداری می‌تواند استدلال کند که انتخاب حق ما بوده است؟ پاسخ اعضای شورا به وجدانشان در این شرایط سخت اقتصادی که برآمده از اقدامات دوستان امیدی‌شان در کشور است، چیست؟

,

امروز باید گفت لیست امید حتی خودش را هم ناامید کرده است. خودش هم نمی‌داند چه طور باید از اقداماتش دفاع کند. گویا امروز فقط عده‌ای از سیاست‌بازان خاص از جریان خاص هستند که بر طبل شادانه می‌کوبند و برای خود رقص‌کنان طی طریق سیاست‌بازی می‌کنند. گویا امروز شورا هم مقصر نیست. شورا در مشت سیاست‌بازان بی‌اعتقاد به منافع مردم قرارگرفته است و شاید دیگر وقت آن رسیده که رئیس شورای شهر اراک هم با همان لحن خاصش بگوید، ختم سیاست‌بازی را اعلام می‌کنم!!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه