اخبار داغ

سردار پاکپور مطرح کرد:

۲ نفر از اعضای تیم تروریستی زاهدان پاکستانی بودند/عامل انتحاری هم پاکستانی بود

۲ نفر از اعضای تیم تروریستی زاهدان پاکستانی بودند/عامل انتحاری هم پاکستانی بود
فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه‌های تیمى عوامل حادثه تروریستی جاده خاش ـ زاهدان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از حادثه اى که رخ داد اقدامات زیادی انجام دادیم و بعد از اینکه قطعات خودروی انتحاری را به برادرانمان در نیروی انتظامی تحویل دادیم، هویت خودرو را مشخص کردند و بعد از شناسایی هویت آن نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات دستگیری و انهدام تیم پشتیبانی کننده و تیمی که خودرو را برای این اقدام آماده کرده بودند را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: دو روز قبل اولین سرنخی که به دست آورده بودیم که یک خانم بود را دستگیر کردیم و بعد از دستگیری این عامل تروریستی، به افراد دیگر هم رسیدیم.
,
 
,
سردار پاکپور ادامه داد: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشتد.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ٣ نفر از عوامل تیم ترویستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند، تصریح کرد: دو نفر از آنها دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است که انشالله به زودی دستگیر خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: مهمات و تجهیزات بسیار زیادی این گروهک آماده کرده بودند و اقداماتی که می خواستند انجام دهند، فقط صرفا برای این کار نبوده و قصد داشتند اقدامات تروریستی را در ٢٢ بهمن و سایر مناسبت ها انجام دهند. در آن زنان تمهیدات زیادی را برای راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتیم و آنها موفق نشدند و حتی در ایام دهه فجر در مرز نیز عناصر تروریست تلاش زیادی کردند که اقداماتی از این قبیل انجام دهند اما نتوانستند.
,
 
,
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام اخیر تروریست ها در منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: آنها اقدام خاصی نتوانستند انجام بدهند و این حرکت کوری است که یک ماشین را در جاده ترانزیتی منفجر کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه