اخبار داغ

گام دوم انقلاب به روایت فرمانده انتظامی استان یزد؛

غفلت استان یزد در اجرای ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر/ کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی نتیجه ای جز رنج جامعه ندارد

غفلت استان یزد در اجرای ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر/ کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی نتیجه ای جز رنج جامعه ندارد
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: عدم فعال بودن ماده 16 مبارزه با مواد مخدر یکی از مشکلات استان یزد برای درمان، کارآموزی و برگشت معتادین به بدنه اجتماع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عدالت و مبارزه با فساد یکی از سرفصل اساسی توصیه‌های مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف «گام دوم انقلاب» می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بنا به فرموده معظم له طهارت اقتصادی شرط مشروعیّت همه‌ی مقامات حکومت جمهوری اسلامی است. همه باید از شیطانِ حرص برحذر باشند و از لقمه‌ی حرام بگریزند و از خداوند دراین‌باره کمک بخواهند و دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید با قاطعیّت و حسّاسیّت، از تشکیل نطفه‌ فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند. این مبارزه نیازمند انسانهایی باایمان و جهادگر، و منیع‌الطّبع با دستانی پاک و دلهایی نورانی است. این مبارزه بخش اثرگذاری است از تلاش همه‌جانبه‌ای که نظام جمهوری اسلامی باید در راه استقرار عدالت به کار برد.

,

تلاش دستگاههای مختلف نظام جهت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب

, تلاش دستگاههای مختلف نظام جهت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب, تلاش دستگاههای مختلف نظام جهت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب,

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به این رهنمود و توصیه مهم رهبری برای رشد و تعالی جامعه بیان داشت: اگر همه دستگاهها با توجه به منشوری که حضرت آقا ابلاغ فرمودند بررسی داشته و ببینند در راستای تحقق منویات ایشان چه رسالت و وظیفه ای دارند می توانند با میزان توانی که در حوزه مسئولیت خود دارند جهت پیاده شدن منویات حضرت آقا تاثیر گذار باشند.

, یزدرسا,

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی استان یزد نیز در همین راستا برنامه دارد که ان شاالله مرکز پژوهشی نیروی انتظامی و گروههای تخصصی در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت برنامه ریزی داشته و این حرکت قبل از عید کلیک خورده و اقدامات زیر بنایی آن انجام می شود و به حول و قوه الهی تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن برنامه ها در سال جدید به کار می بندیم.

,

نقش جوانان در رفع مشکلات مردم و مبارزه با بی عدالتی ها

, نقش جوانان در رفع مشکلات مردم و مبارزه با بی عدالتی ها, نقش جوانان در رفع مشکلات مردم و مبارزه با بی عدالتی ها,

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: مطمئنا اگر هر ایرانی منویات رهبری را در دستور کار و زندگی خود قرار دهد ما می توانیم با همان نگاه انقلابی که حضرت آقا انتظار دارند بویژه با همت نسل جوان مثل دهه اول انقلاب با توان و اقتداری که نظام دارد این مشکلات مردم و بی عدالتی هایی که وجود دارد را مرتفع ساخت و برای نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی به پیش رفت.

,

بار سنگین کوتاهی مسئولین بر دوش مردم

, بار سنگین کوتاهی مسئولین بر دوش مردم, بار سنگین کوتاهی مسئولین بر دوش مردم,

میرحیدری با بیان اینکه در ایجاد و ثبات امنیت پایدار همه اقشار جامعه نقش دارند، ابراز داشت: بسیاری از آسیب ها و کاستی های موجود در حوزه های مختلف به نظر بنده کوتاهی دستگاههاست که بار سنگین این کوتاهی بر گرده مردم تحمیل می شود. اگر همه دستگاههای نظام برای کاهش آسیب های و درمان آلام مردم دست به دست هم داده و تلاش کنند می توانیم شاهد امنیت مطلوبتری در جامعه باشیم و بسیاری از مشکلاتی که امروزه مردم با آن مواجهه هستند و باعث نگرانی و رنجش آنها شده رفع شود.

,

ایمان و تقوا مهمترین عوامل امنیت پایدار در استان یزد

, ایمان و تقوا مهمترین عوامل امنیت پایدار در استان یزد, ایمان و تقوا مهمترین عوامل امنیت پایدار در استان یزد,

وی با اشاره به اینکه ایمان و تقوای مردم باعث شده که استانی امن داشته باشیم، گفت: همراهی و توجه مردم به فرامین الهی و تقوا محور ایجاد امنیت است. اگر هر فرد به حق و حقوق خود قانع باشد و باید و نبایدهایی را که در آموزه های دینی به رعایت آنها تاکید شده، عمل کند شرایط امنی خواهیم داشت وبدانیم که وجود برخی آسیب ها از کوتاهی خودمان است.

,

غفلت استان یزد در اجرای ماده 16مبارزه با مواد مخدر

, غفلت استان یزد در اجرای ماده 16مبارزه با مواد مخدر, غفلت استان یزد در اجرای ماده 16مبارزه با مواد مخدر,

فرمانده انتظامی استان یزد در خصوص آسیب جدی اعتیاد در استان گفت: یکی از مشکلاتی که در استان با آن روبرو هستیم عدم فعال بوده ماده 16 مبارزه با مواد مخدر است که در این رابطه وظیفه همه دستگاههای متولی نظیر بهزیستی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز فنی و حرفه ای مشخص شده است. 

,

وی در ادامه تصریح داشت: با اجرایی شدن این ماده می توان جوانانی را که طعمه دشمن شده و از قوه کارآمدی کشور حذف شده اند را با درمان و کاراموزی به بدنه اجتماع برگرداند ولی متاسفانه این مسئله در استان یزد مورد غفلت واقع شده است.

,

کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی نتیجه ای جز رنج جامعه ندارد

, کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی نتیجه ای جز رنج جامعه ندارد, کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی نتیجه ای جز رنج جامعه ندارد,

میرحیدری در پایان در خصوص راهکارهای کاهش مفاسد اقتصادی در جامعه عنوان داشت: در این راستا  با متخلفین برخورد قاطع داشت و اگر یک سری ملاحظه کاری هایی که در این زمینه وجود دارد، مرتفع  شود می تواند بر کاهش مفاسد اقتصادی تاثیر داشته باشد. مردم ما پایبند به نظام، انقلاب و اسلام عزیز هستند و مهمترین عامل رنجش آنها در شرایط کنونی بی عدالتی و کوتاهی در برخورد با مفسد اقتصادی است که اگر دستگاههای مسئول قوی تر و سریعتر برخورد کنند می توانند در کاهش دردهای جامعه موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه