اخبار داغ

طی ۹ ماهه سال جاری اجرایی شد؛

کمک به رفع سوء تغذیه یک هزار کودک زیر ۵ سال در استان قزوین

کمک به رفع سوء تغذیه یک هزار کودک زیر ۵ سال در استان قزوین
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، برای رفع سوء تغذیه هزار کودک زیر پنج سال اقدام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: این نهاد براساس رسالت خویش تلاش می کند تا مانع از گسترش فقر در جامعه شده و با بهره مندی از ظرفیت های مختلف به ارتقای سطح زندگی مددجویان بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، مشکلات مختلفی دارند، اما کمک به رفع برخی از این مشکلات ضروری تر و اولویت دارتر است تا موجب بروز عواقب بعدی نشود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، برای رفع سوء تغذیه هزار کودک زیر پنج سال اقدام شده است که اغلب در مناطق روستایی و محروم ساکن هستند.

,

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۳۶۶ میلیون تومان هزینه شده است که در قالب سبد غذایی به این هزار کودک و مادران آنها ارائه شده است.

,

مومنی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح در خصوص بهداشت خانواده های مددجو اقدامات مختلفی انجام شده که در این راستا برای منازل مددجویان فاقد سرویس بهداشتی و حمام، با همکاری بسیج سازندگی بهسازی لازم انجام شده و سرویس بهداشتی و حمام احداث شده است.

,

وی تأکید کرد: توجه به بهداشت مددجویان یکی از دغدغه هایی است به طور جدی دنبال می شود و در همین راستا موضوع توجه به درمان مددجویان نیز در اولویت قرار دارد از این رو خانواده های تحت حمایت از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع، ویزیت اولیه شده و در صورت لزوم به متخصص معرفی می شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال حاضر برای ارائه خدمات به مددجویان با ۱۲۰ بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه تشخیص طبی، داروخانه، پزشک متخصص و پزشک عمومی قرارداد همکاری منعقد کرده است.

,

وی یادآورشد: تلاش کمیته امداد بر این است تا زمینه ای را فراهم کند که مددجویان بتوانند خدمات درمانی را شایسته تر از گذشته دریافت کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه