اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد؛

کشف بیش از ۲۹ هزار عدد شکلات قاچاق در مازندران

کشف بیش از ۲۹ هزار عدد شکلات قاچاق در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از کشف 29 هزار و 682 عدد شکلات قاچاق در مازندران خبر داد و گفت: فرد متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 274 میلیون و 223 هزار و 880 ریال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از محکومیت قاچاقچی شکلات در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.

وی افزود: بر اساس گزارش پلیس آگاهی استان مبنی بر قاچاق 29 هزار و 682 عدد شکلات، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: شعبه هشتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پس بررسی اسناد و مدارک و استعلام لازم، تخلف انتسابی را محرز و مسلم تشخیص داد.

ملکی ادامه داد: قاضی این پرونده فرد متخلف را به استناد بند ب ماده 22 قانون قاچاق کالا و ارز، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 274 میلیون و 223 هزار و 880 ریال کرد و شعبه تجدیدنظر این رأی را قطعی و لازم الاجرا اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: شکلات‌های مکشوفه با توجه به نظریه کارشناسی دانشگاه علوم پرشکی مبنی بر غیر قابل مصرف انسانی بودن معدوم کرد.

گفتنی است از ابتدای بهمن‌ماه امسال، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات با عنوان طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 در استان مازندران آغاز شده است و تا نیمه فروردین سال آینده نیز ادامه دارد.

هدف از اجرای این طرح که با مشارکت تعزیرات حکومتی، ادارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف، ادارات بهداشت و درمان و ناظران افتخاری جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات اعلام شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه