اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی خبر داد:

تشکیل ستاد نظارت و کنترل آفات کشاورزی در بهمئی/آمادگی کامل مسئولان شهرستان برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ صحرایی

تشکیل ستاد نظارت و کنترل آفات کشاورزی در بهمئی/آمادگی کامل مسئولان شهرستان برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ صحرایی
رئیس جهاد کشاورزی بهمئی از تشکیل ستاد نظارت و کنترل آفات عمومی کشاورزی با محوریت کنترل ملخ صحرایی و سن گندم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جهاد کشاورزی بهمئی  ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ماغراز تشکیل ستاد نظارت و کنترل آفات عمومی کشاورزی با محوریت کنترل ملخ صحرایی و سن گندم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

بیت الله بدرقه با تاکید بر لزوم حمایت از کشاورزان و جلوگیری از تخریب مراتع، گفت:این جلسه در شرایط کنونی با محوریت ملخ صحرایی و سن گندم برگزار شد.

,

وی با اشاره به ضرورت آمادگی برای کنترل آفات خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهده ملخ صحرایی در قسمت‌هایی از استان خوزستان و هم مرز بودن شهرستان با این استان، این ستاد تشکیل شد که باید برای هجوم احتمالی ملخ صحرایی آمادگی کامل داشته باشد.

,

وی افزود: ملخ صحرایی از کشور‌های حوزه خلیج فارس وارد کشور ما شده که آفتی خطرناک برای مراتع و مزارع کشاورزی است.

,

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی در ادامه گفت:ستاد نظارت و کنترل آفات کشاورزی در کنار برگزاری کلاس‌های توجیهی برای کشاورزان، هماهنگی های لازم را برای استفاده از هواپیما‌های سمپاش و پهبادهای رصد و کنترل برای مقابله با ورود ملخ‌های صحرایی به شهرستان را در دستور کار دارد.

,

بدرقه در پایان سخنان خود گفت: مسئولان شهرستان بهمئی با استفاده از تمامی ظرفت های موجود آمادگی کامل را برای مقابله با هجوم احتمالی ملخ های صحرایی دارند که لازم نیست کشاورزان ما در این زمینه احساس نگرانی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه