اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد همدان:

کشور باید به سمت بومی‌سازی علوم، متناسب با نیازهای داخلی حرکت کند

کشور باید به سمت بومی‌سازی علوم، متناسب با نیازهای داخلی حرکت کند
رئیس دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: با تکیه بر علم، تولید، استفاده از تجارب دیگران و با بومی‌سازی علوم مختلف متناسب با نیازهای داخلی کشور باید حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی قائمی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به حوزه علم توجه ویژه‌ای دارد، گفت: در بیانیه گام دوم، رهبر انقلاب اسلامی به علم، گرایش به تولید و اشتغال، گرایش به استعدادها و توان داخلی و اقتصاد داخلی ت‌کید ویژه‌ای داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: برای حل مشکلات کشور باید طرح‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد و در دانشگاه آزاد طرح‌های دانشگاهی، پژوهشی و مقالات به سمت مهارت‌بخشی به دانشجویان است.

,

رئیس دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه در این بیانیه اقتصاد مقاومتی یک بحث جدی است، عنوان کرد: باید جهت‌گیری حوزه‌های علمی، اقتصادی، فناوری و پژوهشی به سمت اقتصاد مقاومتی و متکی به توان داخلی باشد.

,

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مسیر تعیین شده در بیانیه گام دوم حرکت کرده و با تکیه بر علم، تولید، استفاده از تجارب دیگران و با بومی‌سازی علوم مختلف متناسب با نیازهای داخلی کشور باید حرکت کنیم.

,

قائمی با بیان با برجام و اروپا نمی‌توانیم به پیشرفت و توسعه برسیم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باید طرح‌ها و برنامه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی است اجرا شود و قطعا توجه به اقتصاد و توان داخلی می‌تواند توسعه و پیشرفت کشور را رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه