اخبار داغ

پل هوایی میدان شهدا بروجرد جمع آوری می شود

پل هوایی میدان شهدا بروجرد جمع آوری می شود
پل هوایی میدان شهدای بروجرد به دلیل عدم استفاده جمع آوری می شود و در 2 نقطه دیگر از بروجرد جایگذاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حدود 10 سال پیش بود که پل هوایی عابر پیاده در میدان شهدای بروجرد راه اندازی شد، متولیان هدف از احداث این پل را کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد عابرین عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در سال 88 بیش از 700 میلیون تومان برای راه اندازی این پل هزینه شد اما با گذشت چندین سال از اجرای این پروژه امروز در جلسه ای که در شورای ترافیک بروجرد برگزار شد تصمیم گرفته شد تا این پل در سال آینده برداشته شود.

,

 

,

گرچه برخی از مسئولان همچنان برای بودن این پل در میدان شهدا اصرار دارند اما از سوی دیگر برخی از مسئولان معتقد هستند چون عابرین پیاده از این پل برای رفت و آمد استفاده نمی کنند باید برچیده شود و در 2 نقطه دیگر از شهر که نیاز است جایگذاری شود.

,

 

,

اما این تنها مشکل ترافیک شهر نیست چرا که نبود پارکینگ های مناسب در سطح شهر یکی از معضلاتی است که بسیاری از شهروندان از نبود پارکینگ گلایه دارند و علاوه بر این سد معبرهایی که ساماندهی نشده اند از دیگر مشکلات ترافیکی شهر است.

,

 

,

در این جلسه ابتدا عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد اظهار داشت: به نظر می رسد این پل کارشناسی نبوده چرا که ورودی و خرجی آن مشخص نیست اما پل عابر میدان شهدا به نظر می رسد که از ابتدا اشتباه بوده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: شورا و شهرداری باید برای این پل فکری کنند و نتیجه را به شورای ترافیک اطلاع دهند و باید برای این مشکل، مشاور وارد عمل شود که با کار کارشناسی اقداماتی صورت گیرد.

,

 

,

فرماندار تصریح کرد: از ابتدا نباید این پل در این قسمت از شهر  احداث می شد اما اکنون که این پل بدون استفاده قرار گرفته باید جانمایی لازم صورت گیرد تا این پل در جای دیگری از شهر قرار گرفته و مورد استفاده قرار گیرد.

,

 

,

به گفته وی جمع آوری و جانمایی این پل تا پایان سال امکان پذیر نیست و به سال بعد موکول می شود و با برداشتن پل میدان شهدا می توان در 2 نقطه پل هوایی را احداث کرد.

,

 

,

پاپی معاون شهرداری در این جلسه افزود: به نظر می رسد پل میدان شهدا بعد از جمع آوری در بلوار امام(ره) و رهبری قرار داده شود و این نظر شهرداری است.

,

 

,

به گفته وی این پل در پنج سال اول بسیار مورد استفاده قرار گرفت  ولی 2 سال است که مورد استفاده قرار نمی گیرد.

,

 

,

در ادامه نقوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد گفت: نابسامانی ترافیکی از مشکلات جدی است، نبود پارکینگ و سد معبر از دیگر معضلات این شهر است که باید با برنامه ریزی این مشکلات را برطرف کرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهرداری می تواند در چندین زمین خالی، بازارچه احداث کند و همه دست فروشان و وانت بارها در یکجا جمع شوند و با اجرای این برنامه از بار ترافیکی کاسته می شود.

,

 

,

به گفته وی نظر ما این است که پل میدان شهدا در میدان قیام جانمایی شود.

,

 

,

 در ادامه مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد اظهار داشت: طرح ساماندهی ترافیک به دلیل نبود طرح جامع اجرا نشد در صورتی که اگر طرح جامعی در نظر گرفته شود می تواند در این راستا موفق باشد.

,

 

,

به گفته وی پل عابر میدان شهدا به دلیل عدم استفاده تصمیم گرفته شد که جمع آوری شود اما تاکنون به نتیجه نرسیده ایم.

,

 

,

به هر حال باید منتظر ماند و دید سال آینده سرنوشت این پل چه می شود، آیا این بار پل هوایی در جایی که لازم و ضروری است قرار می گیرد یا خیر؟

,

 

,

حالا متولیان مدتی فرصت دارند تا برای جانمایی پل هوایی اقدام کنند که امیدواریم این بار با کار کارشناسی در جایی مناسب قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه