اخبار داغ

در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح شد؛

بی‌نیازی مدیران دستگاه‌ها از دوره‌های آموزشی تعجب استاندار زنجان را برانگیخت/ سند امنیت غذایی استان زنجان در سال آینده تهیه می‌شود

بی‌نیازی مدیران دستگاه‌ها از دوره‌های آموزشی تعجب استاندار زنجان را برانگیخت/ سند امنیت غذایی استان زنجان در سال آینده تهیه می‌شود
استاندار زنجان با تاکید بر تهیه سند امنیت غذایی در استان زنجان گفت: سند امنیت غذایی استان زنجان سال آینده تهیه می‌شود و از اولویت برنامه‌های استان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با  تاکید بر توجه بیشتر در ارزیابی دستگاه‌ها اظهار کرد: دستگاهی باید در ارزیابی تقدیر شود که دستگاه موثر در سطح استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه یکی از ارزیابی‌هایی که در دستگاه‌ها انجام می‌شود عملکرد موثر دستگاه‌ها است بیان کرد: دستگاهی که توانسته مردم را تکریم کند و به معنای واقعی توانسته به تکریم رسانه‌ها و مردم عمل کند باید انتخاب شود و به نظر بنده در ارزیابی‌ها باید این موارد لحاظ شود.

,

استاندار زنجان عنوان کرد: دستگاه‌هایی که توانسته اهرم‌های بودجه را بهتر جذب کند باید لحاظ شود و دستگاه‌هایی هم که در بازدید‌های سرزده اصلاحات امور مورد تاکید بوده و نسبت به انجام آن اقدام کرده باید در ارزیابی‌ها مد نظر قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه حضور موثر مدیران در جلسات نیز باید در ارزیابی‌ها لحاظ شده و مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: حضور دستگاهی که در شهرستان بسیار موثر است در ارزیابی‌ها باید مورد توجه گیرد.

,

حقیقی با اشاره به اینکه کمیته‌ای بنام رصد اجتماعی زیر مجموعه شورای تامین در استان زنجان تشکیل شده است افزود: این کمیته مسائل پنهان موضوعات را به مدیران منتقل می‌کنند.

,

وی بیان کرد: معاونین شورای تامین در این کمیته حضور دارند موضوعات مختلف را رصد و بررسی می‌کنند و باید براساس همه و موضوعاتی که در این کیمته بررسی می‌شود دستگاه برتر انتخاب شود.

,

استاندار زنجان با تاکید بر توجه به پرداخت کارکنان و رفاهیات کارکنان دولتی   افزود: پرداخت کارکنان اضافه کاری‌ها و پاداش‌ها باید از سوی دستگاهها و شهرداریها مورد توجه قرار گیرد و در این راستا برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا در ایام پایانی سال در این راستا مشکلی وجود نداشته باشد.

,

وی در مورد اختصاص یک درصد از اعتبارات دولتی به حوزه جوانان عنوان کرد: به جوانان این قول را داده بودیم و از دستگاه‌ها نیز تشکر میکنم که اختصاص یک درصد از اعتبارات به حوزه جوانان را پذیرفتند و این حق دستگاه‌ها بود و می‌توانستند آن را نپذیرند ولی مدیران از حق خودشان به خاطر جوانان گذشتند.

,

حقیقی با اشاره به اینکه در استان زنجان باید سلامت سند امنیت غذایی تهیه شود بیان کرد: این کار در سال آینده انجام می‌شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

,

وی خاطر نشان کرد: در سال98 با اولویت این کار را انجام خواهیم داد و در جلسات آینده نیز این موضوع مطرح خواهد شد.

,

استاندار زنجان در مورد اجرای دوره‌های آموزشی برای مدیران استانی ابراز کرد: بنده در یکی از جلسات آموزشی حضور داشتم ولی خیلی تعجب کردم که چطور مدیران ما در این جلسات حضور نداشتند و برای بنده این موضوع عجیب بود.

,

وی بیان کرد: حضور مدیران در جلسات آموزشی جزو وظایف آنها محسوب می‌شود و اگر ما آموزش نبینیم نمی‌توانیم مدیریت امروزی را داشته باشیم.

,

حقیقی عنوان کرد: یک سری دانش‌ها وجود دارد که باید مدیران آنها را بدانند و باید این آموزش‌ها کاربردی شود و چه عیبی دارد که مدیران ما به نرم افزار‌های آمار، نرم افزار‌های کنترل کیفیت و استانداردها مسلط و وارد باشند و این ایرادی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه