اخبار داغ

امام جمعه موقت پلدختر:

ایران به مرحله «تمدن‌سازی» وارد می شود/ نقش پررنگ جوان مومن و انقلابی درگام دوم انقلاب

ایران به مرحله «تمدن‌سازی» وارد می شود/ نقش پررنگ جوان مومن و انقلابی درگام دوم انقلاب
امام جمعه موقت پلدختر گفت: در گام دوم انقلاب بایستی از جوانان مومن وانقلابی با امید به آینده استفاده کنیم تا بتوانیم انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) واگذار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام کاظم تیموری امام جمعه موقت پلدختر  صبح امروز در گفت و گو با  سفیرافلاک با اشاره به فصل جدید انقلاب با عنوان "گام دوم" اظهار داشت: نقش، جایگاه و رسالت انقلابی «جوانان مؤمن، دانا و کاردان» به‌خصوص در جهت عبور از چالش‌های پیرامون انقلاب و نظام، امر روشنی است که در این گام مهم انقلاب هم بر مسئله نیروی انسانی و نیروی جوان تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 وی بیان کرد: سپردن کار‌های پیچیده و مسیر‌های دشوار به جوانان مؤمن و انقلابی از جمله تجارب گرانسنگ 40سالگی انقلاب که بایستی در گام دوم هم نیز به این مسئله بایستی توجه شود.

,

 

,

امام جمعه موقت پلدختر گفت: در بخش‌هایی همچون اقتصاد، عدالت و ... هنوز اگر نقاط ضعفی به چشم می‌خورد که این موضوع هم نیز زیبنده نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب کبیر اسلامی نیست، باید بار دیگر سراغ جوانان مؤمن رفت و کار را به دست آنان سپرد.

,

 

,

حجت الاسلام تیموری تاکید کرد: در گام دوم انقلاب، جوانان مؤمن و انقلابی باید توسط مدیران همه قوا و دستگاه‌ها، به فعالیت پرنشاط در کلیه سطوح مدیریتی برای پیشبرد انقلاب به کار گمارده شوند.

,

 

,

 امام جمعه موقت پلدختر افزود: انقلاب اسلامی ایران در دومین گام خود از مرحله «ثبات‌آفرینی» به مرحله «تمدن‌سازی» وارد خواهد شد و برنامه ریزی های ما هم باید مبتی بر این موضوع باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه