اخبار داغ

مدیر نظارت و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد؛

تشدید نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در آستانه نوروز

تشدید نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در آستانه نوروز
مدیر نظارت و بازرسی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در آستانه نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث رحیمی در گفتگو با مرصاد, اظهار داشت: در آستانه نوروز و در ایام پایانی سال به صورت ویژه  در صدد برخورد با مراکز متخلف هستیم و در این راستا از از اواخر اسفند تا بیستم فروردین ماه شاهد تشدید بازرسی ها، کنترل و نظارت بر مراکز عرضه کالاهای سلامت محور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: به همین منظور در اسفند ماه کارگروه سلامت محور با هدف تشدید بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار خواهد شد.

,

مدیر نظارت و بازرسی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان کرد: از تمام ظرفیت نیروهای بازرسی دانشگاه علوم پزشکی به صورت کشیک در ایام نوروز استفاده می شود.

,

وی ادامه داد:12 اکیپ بازرسی  در سطح مرکز استان و در سطح هر یک از شهرستان های استان کرمانشاه یک اکیپ در ایام نوروز به طور ویژه بر مراکز عرضه کالاهای سلامت محور نظارت خواهند کرد.

,

 به گفته رحیمی، این نظارت ها بر شرکت های توزیعی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، باشگاه های ورزشی، سالن های آرایشی- بهداشتی، فروشگاه سموم کشاورزی، مدارس، هایپر مارکتها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی اعمال خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه