اخبار داغ

در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

در فرایند انتخاب شهردار گویی ما را طلسم کرده اند/ چه مافیایی پشت پرداخت حقوق کارگران است؟!

در فرایند انتخاب شهردار گویی ما را طلسم کرده اند/ چه مافیایی پشت پرداخت حقوق کارگران است؟!
عضو شورای شهر رشت گفت: نمی دانیم چه مافیایی سبب می شود که زمان پرداخت حقوق، قشر ضعیف جامعه در آخرین مرحله حقوق خود را دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ۸دی، هفتادوهشتمین جلسه عادی شورای شهر صبح امروز با حضور جمعی از خانواده شهدای تک فرزند و قرائت فرازی از وصیت نامه شهید سعید عفیفی ثابت آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه بار دیگر در فضای شورای شهر عطر شهدا پیچیده و امروز در خدمت مادران و همسران شهدای تک فرزند هستیم اظهار کرد: صبر و متانت مادران شهدا در غم از دست دادن فرزندانشان ستودنی است.

,

احمد رمضانپور، عضو شورای شهر و برادر شهید با بیان اینکه این انقلاب مدیون تلاش ها و زحمات همه مبارزین است اذعان کرد: بزرگترین سرمایه شهدا جانشان بود و من به چشم دیدم که چقدر خالصانه از آن گذشتند و به تفکر خود ایمان داشتند.

,

محمد حسن عاقل منش، رئیس کمیسون فرهنگی شورا ضمن اشاره به اینکه خانواده های شهدا هستند و گاهی ما قدرشان را نمیدانیم گفت: پاسداشت از خانواده های شهدا جزئی از وظایف ما است و حتما دعای خیر شما علت تداوم این انقلاب تا آغاز دهه پنجم بوده است.

,

محسن کاظمیان، سرپرست جدید معاونت تعاون بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه خانواده شهید یوسفیان در یکی از روستاهای لشت نشا سکونت دارند و همسر این شهید نمونه کامل ایثار است گفت: این همسر شهید در کنار مادر همسر خود ماند و از او نگهداری کرد و اکنون پس از سال ها در همان روستا باهم زندگی می کنند.

,

در پایان این قسمت از جلسه از خانواده های معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

,

در ادامه علوی، رئیس شورای شهر ضمن اشاره به روز اقتصاد مقاومتی افزود: چند سالی است که نام سال ها با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی مزین میشوند و ۲۹بهمن نیز روز اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد.

,

وی با اشاره به بیانیه مهم رهبر انقلاب گفت: ما نیز می توانیم نقش شایسته ای را در زمینه مدیریت شهری عهده‌دار شویم.

,

 

,

** عدم توجه و حرکت مدیران برای تحقق بودجه احساس می شود

, ** عدم توجه و حرکت مدیران برای تحقق بودجه احساس می شود,

بهراد ذاکری، با اشاره به وضعیت بحرانی در رشت افزود: احساس می کنم در شهرداری دچار یک وضعیت راکد شده ایم که به شدت عدم توجه و حرکت مدیران برای تحقق بودجه احساس می شود و گویی همه به مرحله بی توجهی رسیده اند.

,

وی با بیان اینکه چندین بار تذکرات نسبت به پرداخت حقوق داده شده اما هیچ کاری نمی شود ابراز کرد: نمی دانیم چه مافیایی سبب می شود که زمان پرداخت حقوق، قشر ضعیف جامعه در آخرین مرحله حقوق خود را دریافت می کنند.

,

احمد رمضانپور ضمن تشکر ویژه از مردم‌جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: باید به جوانان خود حق دهیم که عملکرد دولت را رصد کنند و انتقادات داشته باشند چون ۷۰درصد آنها متولد پس از انقلاب هستند و از خیانت ها و ظلم ها علیه ایران اسلامی خبر ندارند.

,

وی افزود: جوانان باید بدانند که در سال۵۶، ۵۷ در حوزه های مختلف وابسته به خارج از کشور بودیم اما اکنون عمل های سنگین پزشکی در داخل کشور انجام می شود.

,

رمضانپور با بیان اینکه در حوزه فناوری جزو کشورهای اول منطقه هستیم، اذعان کرد: امروز اگر زیر برجام میزنند و فتنه ها می کنند نتیجه پیشرفت ما توسط جوانان کشورمان است.

,

وی با اشاره به مباحث بودجه شهرداری گفت: ۳۷درصد نسبت به عملکرد بودجه ۹۷، را در ۹۸ داریم که اگر انصاف و منطق را دخالت دهیم بیش از ۲۰درصد را نمیتوان افزایش داد در حالیکه اگر حساب کنیم باز هم کسری بودجه خواهیم داشت و بر بدهی های گذشته افزون می شود.

,

 

,


 

, ,
,

** رشت مانند شهر جنگ زده شده و من در خیابان خجالت زده هستم

, ** رشت مانند شهر جنگ زده شده و من در خیابان خجالت زده هستم,

رمضانپور با تاکید بر اینکه رشت مانند شهر جنگ زده شده و من در خیابان خجالت زده هستم اذعان کرد: در آستانه سال جدید خواهش دارم که مشکلات فضای سبز، کوچه های شهر و درختکاری را پیگیری کنید.

,

وی با بیان اینکه آرزوی من این است که این ۱۱نفر در کنار هم باشند و گویی ما را طلسم کردند گفت: قصد برگشت به گذشته را ندارم ولی ما در یک فرایند قانونی ۲مرتبه شهردار انتخاب شد که به هر دلیلی نشد.

,

رمضانپور با تاکید بر اینکه همگان بر صلاحیت حجت جذب اذعان‌داشتیم و از یک اصولگرا حمایت کردیم بیان کرد: پس از ۴۰سال شاهد یک آئین نامه خوب بودیم اما مردم باید بدانند که ما با تجربه عدم احراز صلاحیت عبداللهی به تهران رفتیم و با هماهنگی این کار را کردیم.

,

 

,

, ,

 

,

** امیدوارم با وجود بزرگان شورا بهترین تصمیم را بگیریم

, ** امیدوارم با وجود بزرگان شورا بهترین تصمیم را بگیریم,

رئیس شورای شهر با اشاره به نامه‌محرمانه مبنی بر عدم احراز صلاحیت حجت جذب و انتخاب شهرداری برای این شهر برای سومین بار ابراز کرد: امیدواریم با وجود بزرگان شورا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

,

 

,

** عقب ماندگی رشت توسط دستگاه هایی است که جواب درست و شفاف به شورا ندادند

, ** عقب ماندگی رشت توسط دستگاه هایی است که جواب درست و شفاف به شورا ندادند,

وی با بیان اینکه بحث عمده عقب ماندگی رشت توسط دستگاه هایی است که جواب درست و شفاف به شورا ندادند اذعان کرد: اگر‌این دستگاه ها به موقع پاسخگوی شورا می شدند بخش عمده ای از مشکلات نبود.

,

در پایان مباحث مربوط به دستور کار جلسه مبنی بر کمک ۲۰۰میلیون تومانی به ساختمان بیماران هموفیلی، اصلاح بودجه سال ۹۷سازمان مدیریت شهری حمل و نقل، کمک ۲۰میلیون تومانی به خیریه لبخند در زمینه کوکان مبتلا به سرطان و بیمارستان ۱۷شهریور و کمک مالی ۵میلیون تومانی به بانوی رزمنده دفاع مقدس جهت ساخت و تکمیل منزل مسکونی خود به رای گذاشته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه