اخبار داغ

شهردار کرمان مطرح کرد؛

پروژه زیرگذر آزادی شهر کرمان به ایستگاه آخر رسید/ زمان افتتاح این پروژه؛ سوم اسفند ماه

پروژه زیرگذر آزادی شهر کرمان به ایستگاه آخر رسید/ زمان افتتاح این پروژه؛ سوم اسفند ماه
شهردار کرمان گفت: زیر گذر آزادی شهر کرمان سرانجام بعد از پیگیری های ۵ ساله، در روز جمعه، سوم اسفند ماه سال جاری افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهران عالم زاده در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان ؛در خصوص پروژه زیر گذر آزادی شهر کرمان گفت: زیر گذر آزادی شهر کرمان سرانجام بعد از پیگیری های ۵ ساله، در روز جمعه، سوم اسفند ماه سال جاری افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شهردار کرمان در ادامه مطرح کرد: این زیر گذر به طول ۹۸۰ متر و مطابق با به روزترین دانش ساخت و مقاوم در برابر زلزله است و تجهیزات نوری آن فوق کم مصرف هستند و در طراحی آن با اکسپوز بتن یک طراحی شکیل و زیبا و در عین حال کم هزینه صورت گرفته است.

,

وی در خصوص به تعویق افتادن مراسم افتتاحیه در روز ۲۲ بهمن سال جاری، اظهار کرد: در طی چند روز گذشته دمای هوای شهر کرمان به منفی ۸ درجه سانتی گراد رسید و همین کاهش دما، مانع آسفالت ریزی پل شد چرا که کیفیت آسفالت و بتن در دمای پایین به شدت کاهش می یابد و این گونه مصالح خریداری شده که از بیت المال هزینه شده بود حیف و میل می شد.

,

عالم زاده ادامه داد: از طرف دیگر من معتقد هستم یک پروژه شهری باید زمانی افتتاح شود که تمام و کمال باشد تا بتوان آن را در خور شان مردم کرمان دانست و بخشی از تاخیر به وجود آمده مربوط به همین نواقصی بود که کاهش دمای هوا مانع اتمام آن شد.

,

شهردار کرمان در پایان خاطر نشان کرد: سرانجام با همه مشکلات و تاخیرهایی که در افتتاح پروزه زیر گذر آزادی وجود داشت، این پروژه تامین اعتبار شد و مردم کرمان که با صبوری مشکلات ترافیکی را تحمل کردند در روز ۳ اسفند می توانند شاهد افتتاح این زیر گذر باشند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه