اخبار داغ

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی از 12 اسفند در البرز/ 138 هزار مسافر در نوروز 97 خدمات دریافت کردند

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی از 12 اسفند در البرز/ 138 هزار مسافر در نوروز 97 خدمات دریافت کردند
در آستانه نوروز سال 98 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش فروش بلیت اتوبوس‌ های بین شهری از 12 اسفند ماه سال‌ جاری همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز می‌ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مهرداد جهانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن اعلام این خبر، امروز سه شنبه گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده ای  و فراهم کردن شرایط سفر برنامه ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از12  اسفند ماه در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت های فروش بلیت safar724.com    ،  payaneh.ir  ، mrbilit.com ، alibaba.ir  و سایر اپلیکیشن های موبایل و همچنین سایت های اینترنتی اختصاصی شرکتهای مسافربری مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
,
 
,
جهانی اظهار داشت: برای فروش بلیت علاوه بر  دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و دفاتر آژانس های مسافرتی، دفاتر شرکتهای مسافربری مستقر در پایانه شهید کلانتری نیز به صورت حضوری پیش فروش بلیت را برای ایام نوروز انجام خواهند داد. 
,
 
,
وی تصریح کرد: شهروندان با پیش خرید بلیت و موکول نکردن خرید بلیت به روزهای پایانی سال  و با انجام سفرهای برنامه ریزی شده، امکان برنامه ریزی برای تامین ناوگان درخور و شایسته شهروندان استان البرز را برای شرکتهای حمل و نقل مسافر بین شهری استان فراهم خواهند کرد.
,
 
,
مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه گفت: برای جابجایی مسافران نوروزی 300  دستگاه اتوبوس بین شهری و 150 دستگاه سواری بین شهری تامین و تجهیز شده اند و 27 شرکت حمل و نقل مسافر استان، از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران برخوردار هستند.
,
 
,
شایان ذکر است در ایام نوروز سال 97 مجموعاً  بیش از 138 هزار مسافر  از مبدا کرج طی 8400 سفر  شامل   6400 سفر با اتوبوس و 2000  سفر با سواری به 84 شهر کشور عزیمت نموده اند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه