اخبار داغ

رئیس هیئت تیراندازی ارومیه:

مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی در ارومیه برگزار می شود

مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی در ارومیه برگزار می شود
رئیس هیئت تیراندازی ارومیه گفت: مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در همین راستا نشستی با مسئولان برگزاری این مسابقات برگزار شد که مشروح آن از نظر می گذرد.

,

رئیس هیئت تیراندازی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در این نشست، اظهار داشت: این مسابقات یکم و دوم اسفندماه در مجتمع شهید باکری برگزار می‌شود و هدف از آن ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌هاست تا بتوان از ناهنجاری‌های موجود در جامعه جلوگیری کرد.

,

سرهنگ بهرام رستم زاده با بیان این که تیراندازی یکی از جزئی‌ترین ملزومات ارتش است، افزود: این مسابقه در سطح شهرستان ارومیه برای عموم مردم در دو بخش تفنگ و تپانچه هم برای بانوان هم آقایان به صورت تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به این که پیش بینی می‌شود بیش تز ۳۰۰ نفر در این مسابقات حضور داشته باشند تاکید داشت:

,

وی، یادآور شد: به دنبال رونق دادن تیراندازی هستیم تا بتوانیم جایگاه تیراندازی استان را همانند رشته والیبال خودی نشان دهیم چرا که استعدادهای برتری در سطح آذربایجان غربی وجود دارد که می‌توانند برای استان افتخار آفرینی کنند.

,

شهردار منطقه چهار ارومیه نیز، بیان داشت: رسانه زبان جمعی مسئولان است به گونه‌ای که سخنان ما مسئولان را به مردم می‌رسانند و مشکلات را با کا در میان می‌گذارند.

,

فرخ عبدی با بیان این که این دوره از مسابقات سومین دوره مسابقات است که برگزار می‌شود، افزود: موضوع تیراندازی یکی از مسائل مهم در جامعه امروز است که در صدر اسلام نیز توسط پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است از این رو باید تلاش کرد تا این مهم را بهتر از پیش در میان عموم جاری کرد.

,

وی، خاطر نشان کرد: در دو دوره‌ای که برگزار شده با مشکلات بسیاری روبرو بودیم ولی به خوبی توانستیم از عهده مشکلات برآییم.

,

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان ارومیه نیز، افزود: در بخش تیمی آقایان ۶ تیم ۳ نفری و در بخش بانوان ۹ تیم ۳ نفری تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

,

اشکان یوسف حقی، تاکید کرد: در بخش تپانچه انفرادی آقایان ۲۵ نفر، انفرادی آقایان تفنگ ۵۰ نفر، تپانچه بانوان ۲۵ نفر و تفنگ بانوان ۴۰ نفر ثبت نام کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه