اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

گام دوم انقلاب مبنای بازتولید ارزش ها و آرمان های مکتب امام راحل است

گام دوم انقلاب مبنای بازتولید ارزش ها و آرمان های مکتب امام راحل است
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:گام دوم انقلاب بر اساس تجمیع، معنویت و سیاست، هویت ملی و هویت دینی، جمهوریت و اسلامیت، پویایی و ثبات، انقلابی گری و رعایت مصلحت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید حمید رضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس صبح امروز در گفت وگو با سفیر افلاک،با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر" گام دوم انقلاب "اظهار داشت: این بیانیه حضرت آقا جایگاه فعلی انقلاب اسلامی ایران را نشان داده و خط مشی های اصلی آینده کشور را در قالب فصل جدید انقلاب اسلامی ترسیم می کند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با تاکید براینکه گام دوم انقلاب بر مبنای بازتولید ارزش ها و آرمان های مکتب امام راحل ترسیم می شود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها قبل با آغاز تبیین مکتب امام راحل تلاش کردند تا مسیر صحیح و مشخصی را در خصوص آرمان‌ها و اعتقادات بنیادین امام راحل بیان نمایند و در این راستا هم اقشار مختلف مردم و مسئولین دارای وظایفی هستند.  

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس با بیان اینکه راه رسیدن به گام دوم تنها با حرکت در مسیر مکتب امام امکان پذیر است افزود: معظم له این باره می فرمایند: «یعنی امام بزرگوار ما صرفاً با تکیه‌ی بر عوامل مادی و ظواهر مادی، راه خود را پی نمی گرفت؛ اهل ارتباط با خدا، اهل سلوک معنوی، اهل توجه و تذکر و خشوع و ذکر بود؛ به کمک الهی باور داشت؛ امیدوار به خدای متعال، امید پایان‌ناپذیری بود. در بُعد عقلانیت، به کار گرفتن خرد و تدبیر و فکر و محاسبات در مکتب امام مورد ملاحظه بوده است. بُعد سوم یا همان عدالت امام هم برگرفته از متن قرآن و متن دین است«  

,

 

,

کاظمی با بیان اینکه "امید و نگاه خوشبینانه به آینده از نکات کلیدی بیانیه مهم مقام معظم رهبری است،افزود: این یعنی امید صادق و متّکی به واقعیّت های عینی هست که ما پس ازگذشت چهل سال از عمر انقلاب این چنین توانستیم انقلاب را مستقل،عزتمند و قدرتمند در دنیا حفظ کنیم.  

,

 

,

وی یادآور شد: این بیانیه دارای بعد تربیتی و آسیب شناسانه و هم دارای ویژگی جهادی و حماسی است و امروز در جنگ اقتصادی با ایثار وازخود گذشتگی بایستی گام های جهادی مهمتری را برداریم.  

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه