اخبار داغ

اجرای طرح قرآنی صراط در خرم آباد+عکس

اجرای طرح قرآنی صراط در خرم آباد+عکس
مسابقات قرآنی با عنوان طرح صراط در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حجت الاسلام سید مجتبی نورالحسینی مسئول تعلیم و تربیت سپاه خرم آباد صبح امروز در گفت و گو با سفیرافلاک در رابطه با برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در این شهرستان اظهار داشت:این دوره از مسابقات قرآنی در تمامی رده های سنی به مدت 2 روز در حسینیه ثارالله برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سفیرافلاک,

 

,

وی با اشاره به عنوان طرح صراط افزود: طرح قرآنی صراط از سوی دار القرآن بسیج با شعار اعتلای بسیج در گرو سبک زندگی قرآنی برگزار می شود.

,

 

,

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خرم آباد ترویج فرهنگ قرآنی،آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم کاربردی قرآن ،بهره برداری از تعالیم قرآن کریم و اُنس و مودت جوانان با قران را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

,

 

,

نورالحسینی با بیان این که مسابقات با حضور بسیجیان خواهر و برادر در سطح پایگاه و حوزه برگزار می شود خاطرنشان کرد: بسیجیان در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر وترتیل به رقابت با هم می پردازند.

,

 

,

وی با ابراز این که این مسابقات با همکاری دارالقرآن بسیج خرم آباد و کانون فرهنگی هنری مساجد استان و اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است بیان داشت:در پایان مسابقات با حضور داوران استانی نفرات برتر هر رشته جهت حضور در مراحل استانی و کشوری معرفی می شوند.

,

 

,

مسابقان قرآنی بسیج خرم آباد

, مسابقان قرآنی بسیج خرم آباد ,

مسابقان قرآنی بسیج خرم آباد1

, مسابقان قرآنی بسیج خرم آباد1,

 

,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه