اخبار داغ

جزئیات استعلام از مدارک تحصیلی وزرای دولت

جزئیات استعلام از مدارک تحصیلی وزرای دولت
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم درباره دلیل استعلام از مدارک تحصیلی برخی از وزرای فعلی دولت توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سیمایی صرافدرباره دلیل استعلام مدارک تحصیلی برخی از وزرای فعلی دولت توسط مجلس گفت: این نامه به درخواست مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: مجلس طبق مصوبه ای که دارد باید درباره اعتبار مدرک تحصیلی کاندیداهای وزارتخانه های مختلف از وزارت علوم استعلام بگیرد. در متن نامه هم به آن اشاره کرده ام.
,
 
,
معاون وزیر علوم گفت: فرایند استعلام از مدارک فارغ التحصیلان از طریق اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان صورت می گیرد.
,
 
,
براساس نامه حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی، عنوان شده محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، «مدرک لیسانس ارائه نشده و محل تحصیل دوره فوق لیسانس مشارالیه اعلام نشده لذا امکان بررسی فراهم نگردید» در مجموع عنوان شده وی فاقد مدرک معتبر است.
,
 
,
همچنین در این نامه آمده است که رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دارای مدرک کارشناسی ارشدی است که تنها اعتبار استخدامی دارد و مدرک دکترای وی نیز دارای ارزش نیست.
,
 
,
از چند روز گذشته نامه ای با امضای معاونت حقوقی و مجلس وزارت علوم به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی در فضاهای مجازی منتشر شده که نسبت به مدارک تحصیلی دو تن از وزرای فعلی دولت شبهه ای را مطرح کرده و طی آن دو تن از وزرای فعلی مدارک تحصیلی‌شان فاقد اعتبار است.
,
, ,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه