اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

موافقین و مخالفین نظام مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب/ چالش های انقلاب اسلامی با نظام سلطه پایانی ندارد

موافقین و مخالفین نظام مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب/ چالش های انقلاب اسلامی با نظام سلطه پایانی ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید قبول کرد که چالش های نظام اسلامی با نظام سلطه تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست پایان نمی پذیرد و در ادامه مسیر قطعا با چالش های جدیدتری مواجه خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عباس خسروانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب این بیانیه را اتفاقی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: گروه‌های بسیاری اعم از موافقین انقلاب اسلامی همچون جبهه مقاومت و مخالفین آن مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

چالش‌های انقلاب اسلامی با نظام سلطه پایانی ندارد

, چالش‌های انقلاب اسلامی با نظام سلطه پایانی ندارد, چالش‌های انقلاب اسلامی با نظام سلطه پایانی ندارد,

وی در رابطه با یکی از بندهای بیانیه یعنی تفاوت چالش‌های دیروز و امروز انقلاب اسلامی با مستکبران گفت: انقلاب اسلامی از اولین روز پیروزی خود تا به امروز همواره با چالش‌های مختلفی دست‌به‌گریبان بوده است. همچنین باید قبول کرد که این مشکلات تا زمانی که انقلاب اسلامی پابرجاست پایان نمی‌پذیرد و در ادامه مسیر قطعاً با چالش‌های جدیدتری از سوی نظام سلطه مواجه خواهیم شد.

,

خسروانی افزود: ماهیت و اصل چالش‌ها تغییر نخواهد کرد اما نوع، شکل و شیوه‌های اعمال آن‌ها متغیر است.

,

این کارشناس سیاسی چالش‌های ابتدای انقلاب اسلامی را مبتنی بر اصل نظام دانست و ادامه داد: در ابتدا معاندین انقلاب و دشمنان کشور به دنبال تغییر ساختار نظام و انحلال آن بودند. به‌عنوان‌مثال چالش مواجه با گروهک‌های معاند نظام، اغتشاشات ابتدای انقلاب، آشوب‌ها، شورش‌های داخلی و قومیتی از نمونه‌های آن بود که مجموعه نظام با تدابیر مختلف توانست از آن‌ها عبور کند.

,

خسروانی چالش بعدی نظام را جنگ نظامی با عراق دانست و اظهار کرد: پس از ۸ سال با پشت سر گذاشتن این جنگ تمام‌عیار علیه کشور و ملت ایران، دنیای استکبار به این نتیجه رسید که تغییر ساختارهای نظام جمهوری اسلامی، براندازی و ریشه‌کن کردن انقلاب کاری ناممکن است.

,

, ,

این استاد دانشگاه اضافه کرد: به همین علت و پس از گذشت حدود دو دهه از انقلاب اسلامی دشمنان نظام سیاست‌های خود را به سمت جنگ نرم و هجوم به فرهنگ ملت ایران باهدف جدا کردن روح از کالبد نظام پیش بردند. به این معنی که تمام چالش‌های ما در دو دهه دوم حیات نظام اسلامی در راستای تغییر در هدف و آرمان‌های انقلاب بوده است.

,

خسروانی بابیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر به دنبال براندازی مستقیم نظام نبودند عنوان کرد: آن‌ها راه را در تغییر آرمان‌های انقلاب می‌جستند. و در این فکر بوده و هستند که با انحراف ملت ایران از آرمان‌های خود به اهداف شوم خود برسند و نیازی به تغییر نظام ایران نداشته باشند.

,

وی تأکید اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر حفظ آرمان‌ها دانست و گفت: نظام اسلامی از مرحله اول یعنی برپایی نظام اسلامی عبور کرده، ساختارها شکل‌گرفته، استحکام یافته و تثبیت‌شده است. امروزه اصل نظام را خطری تهدید نمی‌کند بلکه چالش اصلی ما در پی‌ریزی دولت اسلامی است که همچنان با مشکلات زیادی در این زمینه روبرو هستیم.

,

جوانان معتقد بار اصلی ساخت دولت اسلامی را بر عهده گیرند

, جوانان معتقد بار اصلی ساخت دولت اسلامی را بر عهده گیرند, جوانان معتقد بار اصلی ساخت دولت اسلامی را بر عهده گیرند,

این کارشناس مسائل سیاسی بار اصلی ساخت دولت اسلامی را بر دوش جوانان دانست و تأکید کرد: جوانانی که تازه‌نفس هستند و به آرمان‌ها اعتقاددارند باید در میدان حضورداشته باشند و این فضا را مدیریت کنند تا انشا الله به مرحله جامعه سازی و درنهایت تمدن نوین اسلامی پیش برویم که این مهم‌ترین هدف و آرمان انقلاب اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه