اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

بیانیۀ رهبر معظم انقلاب،الگوی پیشرفت آینده است

بیانیۀ رهبر معظم انقلاب،الگوی پیشرفت آینده است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک بیانیه معمولی نیست بلکه الگوی پیشرفت تمدن کشور و اسلام در 40 سال آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در گفتگو با خبرنگار ما با عنوان این مطلب اذعان کرد: خدا را باید برای داشتن چنین رهبرحکیمی شاکر بود که می تواند همه نخبگان را دور خود جمع کند و از داشته ها و دانش خود سیراب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،, ،,

وی افزود:در بیانیه مقام معظم رهبری الگوی پیشرفت به عنوان الگوی بسیار واضح و روشن با مفاهیم کارکردگرایانه و اصیل کار کرده اند که اگر بتوانیم برای چهل گام دوم و آنچه مقام معظم رهبری در سطر سطر این بیانیه به کار برده اند هم نشست های پژوهشی تلقی و دریافتی داشته باشیم و هم کار نشست های ترویجی داشته باشیم قطعا موفق خواهیم بود.

,

امام جمعه گنبد با اشاره به اینکه این برنامه طی نشست هایی در گنبدآغاز شده است تصریح کرد: در این شهرستان دوستان مامور شده اند به ریز روی این مسئله کار کنند و جزئیات و مفاهیم دارای جهت گیری بیانیه مشخص شود تا اثر بخشی خوبی از این بیانیه طبق انتظار مقام معظم رهبری داشته باشیم.

,

حجت الاسلام ترابی نگاه جهانی در گام دوم انقلاب ، نزدیکی احتضار آمریکا و عنوان هویت انقلابی برای نظام از نکات مهم مطروحه ر این بیانیه عنوان کرد و گفت: من هم به سهم خودم از دوستان انقلابی خصوصا روحانیت و دانشجویان و دانشگاهیان می خواهم این را با نگاه به یک بیانیه با عظمت که فکر منسجمی پشت آن است دنبال کنند.

,

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه اقشار به ویژه علما و دانشگاهیان باید برای این بیانیه که یک بیانیه عادی نیست و یک طرح کلی اندیشه و برای 40آینده و تحلیل 40سال گذشته است وقت بیشتری بگذارند تا با نگاه بهتر دریافت و تلقی شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه