اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

۵۰ درصد تصادفات فوتی شهر زنجان مربوط به عابرین پیاده است/ لزوم اصلاح نقاط هندسی در چند نقطه از شهر زنجان

۵۰ درصد تصادفات فوتی شهر زنجان مربوط به عابرین پیاده است/ لزوم اصلاح نقاط هندسی در چند نقطه از شهر زنجان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: 50 درصد تصادفات فوتی شهر زنجان مربوط به عابرین پیاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در سال گذشته 22 نفر کشته در تصادفات شهری داشتیم، اظهار کرد: در سال 97 این آمار به 34 نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در شهر زنجان سال گذشته 12 نفر کشته داشتیم که امسال به 27 نفر رسیده است، ابراز کرد: بیشتر تصادفات فوتی ما در مرکز استان است که این هم به بحث عدم ایمن سازی مربوط می‌شود.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بیان کرد: از کل تصادفات فوتی ما 17 نفر یعنی 50 درصد عابرین پیاده هستند که 9 نفر از فوتی‌ها نیز در شب هنگام بوده است.

,

وی با بیان اینکه 4 نفر از فوتی‌ها مربوط به گلشهر کاظمیه بوده است، افزود: 12 نفر از تصادفات فوتی در کمربندی شمالی اتفاق افتاده که عمده دلیل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

,

شیرمحمدی با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم که به قوانین احترام بگذارند، گفت: هر یک رانندگان بایستی به حقوق دیگر رانندگان احترام گذاشته از تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز، لایی کشی و استفاده از تلفن همراه خودداری کنند.

,

وی با بیان اینکه تصادفات نتیجه تخلفات هستند، تصریح کرد: متاسفانه تصادفات زنجیره‌ای ما در شهر زنجان زیاد است که عدم رعایت فاصله طولی منجر به این تصادفات می‌شود.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ‏با اشاره به لزوم اصلاح نقاط هندسی برای جلوگیری از تصادفات اظهار کرد: ما به صورت روزانه نکات مربوط به تصادفات را به شهرداری اعلام می‌کنیم، اکنون عمده مشکل ما اکنون ترافیک هسته مرکزی شهر است که باعث شده میزان تصادفات در حاشیه شهرها و کمربندی‌ها افزایش یابد.

,

وی با بیان اینکه بیشتر مکاتبات ما در خصوص کمربند شمالی، پل قائم، چند نقطه دیگر شهر است، افزود: اگر نقاط حادثه‌خیز شهر اصلاح نشوند نقش شهرداری یا هر دستگاه دیگر را در تصادفات اعلام می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه