اخبار داغ

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک:

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک آغاز شد

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک آغاز شد
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک از آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: جمع آوری معتادین متجاهر از جمله طرح های مهم کشور در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی است و نگهداری این افراد نیز در فواصل زمانی سه و شش ماهه صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ علیرضا جعفری در یازدهمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک افزود: جلسات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک به طور مرتب برگزار و به لحاظ کمی در وضعیت مناسب هستیم و امیدواریم با تلاش اعضا، فعالیت ها به لحاظ کیفی نیز افزایش یابد و تأثیرات برگزاری جلسات را در سطح منطقه شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی بیان کرد: پیشگیری از اعتیاد، مبارزه با آن از طریق جلوگیری از توزیع مواد مخدر و برخورد با متخلفان، درمان بیماران مبتلا به اعتیاد و اقدامات فرهنگی از مهمترین اهداف این شورا محسوب می شود.

,

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و وجود معتادین متجاهر موجب سلب آسایش و امنیت خاطر شهروندان می شود، طرح جمع آوری و نگهداری از این افراد چند روز پیش آغاز شد.

,

وی خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاههای عضو برای اجرای مناسب این طرح و همچنین کاهش جرایم از جمله سرقت شد.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: جمع آوری این افراد در قرچک توسط نیروی انتظامی انجام و برای غربالگری به مرکزی در ورامین فرستاده می شوند و در نهایت افراد به کمپ های ترک اعتیاد ماده 15 شهرستان باز خواهند گشت.

,

وی از دستگاههای متولی امر خواست به طور مرتب گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کنند تا فرمانداری حمایت های لازم را برای بهبود عملکرد داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه