اخبار داغ

مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین افتتاح شد

مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین افتتاح شد
مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین با حضور حسین کاغذلو فرماندار،تاجیک رییس اداره اجتماعی ،حسین علی اعلا مشاور فرماندار و فعال سیاسی و اجتماعی،پیرای دبیر مجمع مشورتی جوانان استان تهران در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین با حضور حسین کاغذلو فرماندار،تاجیک رییس اداره اجتماعی ،حسین علی اعلا مشاور فرماندار و فعال سیاسی و اجتماعی،پیرای دبیر مجمع مشورتی جوانان استان تهران در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در افتتاحیه مجمع مشورتی جوانان شهرستان ورامین گفت :جوانان بزرگترین و با ارزشترین سرمایه ی ملی هر کشور به شمار می روند

,

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت :مجمع مشورتی جوانان فرصت مغتنمی است تا بتوان با همفکری قشر جوان در راستای حل معضلات و مشکلات شهرستان گام برداشت .

,

کاغذلو افزود :این مجمع مشورتی به دور از هرگونه سیاسی بازی و با مشارکت جوانان مختلف از احزاب و جناح های سیاسی و متشکل از جوانان دستگاههای اجرایی ،اقتصادی ،اجتماعی و سلایق مختلف تشکیل گردیده است

,

وی بیان داشت :امیدواریم با تشکیل این مجمع
مشورتی و بهره گیری از مشورت و همفکری جوانان در مباحث مدیریتی شهرستان گام های اساسی در جهت پویایی قشر جوان و عرصه های مختلف برداریم .

,
,

در ادامه این جلسه محمد پیرای دبیر مجمع مشورتی جوانان استان تهران گفت : جوانان باید با رجوع به اسناد بالا دستی و شرح وظایف دستگاه و مخصوصا قانون پنجساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی و اساسنامه مجمع در مقابل اقدامات مسئولان باید بتوانند منتقد باشند اینکه نقد آگاهانه و منصفانه را براساس شرح وظایف مسئولین به کار گیرند .

,

وی مطالبه گری را از دیگر اهداف این مجمع برشمردو گفت : اعضا باید برنامه هایی که تدوین شده اند اما اجرای نشده اند را از مسئولین زیربط مطالبه نمایند

,

وی بابیان اینکه اعضا این مجمع باید مشاور و پیشنهاد دهنده باشند گفت : اعضای این مجمع باید با ارائه مشاوره آگاهانه و درست به مسئولین در جهت رسیدن به اهداف و برنامه ها به بهترین وجه ممکن گام بردارند .

,

وی فرهنگسازی بین آحاد مردم را از دیگر اهداف این مجمع یاد کرد.

,

در پایان انتخابات نخستین دوره پارلمان مشورتی جوانان شهرستان ورامین با حضور ۲۰نفر کاندیدا از بین ۴۰ نفر از جوان شهرستان برگزار شد و ۷ نفر از اعضای هیات رییسه، نمایندگان پارلمان شهرستان جهت پیگیری مصوبات برگزیده شدند.

,

رضا دهقان ،علیرضا نوری صفت ،امیر سلگی،عباس تاجیک ،آسیه گونه زاده ،مونا صالح آبادی ،محمدرضا بزرگ نیا به عنوان اعضای اصلی هییت رییسه موقت مجمع مشورتی جوانان و علی امیری و الهام جمال به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه