اخبار داغ

وزیر دادگستری:

مسئولان منفعت‌طلبی را کنار بگذارند/ با درخواست امام جمعه قزوین، پرونده هفت‌سنگان رسیدگی می‌شود

مسئولان منفعت‌طلبی را کنار بگذارند/ با درخواست امام جمعه قزوین، پرونده هفت‌سنگان رسیدگی می‌شود
وزیر دادگستری در شورای اداری قزوین گفت: به محض اینکه به تهران برسم، پرونده ای که نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین درخواست رسیدگی جدی به آن را داشتند، مورد بررسی قرار خواهم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علیرضا آوایی عصر امروز(سه شنبه) در شورای اداری استان قزوین در استانداری اظهار کرد: اگر در حوزه خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنیم در انجام رسالت‌های خود کوتاهی کرده ایم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین, ؛ ,

وی افزود: مسئولان نباید نسبت به اتفاقات کشور بی‌تفاوت باشند، بلکه باید دلسوز و کاردان و دست پاک و اهل تواضع نسبت به مراجعان خود باشند تا وجاهت و پذیرش لازم را در جامعه کسب کنند. 
,
,
 
,
, ,

وزیر دادگستری ابراز کرد: ما باید باور کنیم که شرایط امروز کشور بسیار خاص و استثنایی است، بنابراین باید وحدت و تلاش خاص و استثنایی بین مسئولان و مردم بیش از گذشته شکل بگیرد و مسئولان باید با فعالیت جهادی زندگی خود را وقف کار کنند. 

وی عنوان کرد: اگر پشتیبان یکدیگر درحل مشکلات کشور باشیم با وجود همه مشکلات اقتصادی، جامعه ما آسیب زیادی و جدی نخواهد دید، اگر قصد تخریب یکدیگر را داریم امروز زمان این رفتارها نیست، این تخریب‌ها را برای وقت دیگر بگذاریم. 

این مقام مسئول بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان تحمل دعواها و سیاست بازی مسئولان را ندارند این عزیزان داغ‌های زیادی متحمل شده اند، نباید عملکرد مسئولان زمینه خجالت خانواده شهدا را فراهم کند. 
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی تصریح کرد: امروز زمان منفعت طلبی مسئولان نیست و نباید قدرت و جایگاه ما را مست کند و پذیرای انتقادات نباشیم، اگر در حق مردم کوتاهی کنیم خدای متعال توفیق خدمت را از ما خواهد گرفت.

آوایی با بیان اینکه بدنه حکومت، منشا قضاوت مردم درباره کلیت نظام است، گفت: عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف که در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارند زمینه رضایت یا نارضایتی مردم را فراهم می‌کند، بنابراین باید نحوه سلوک این بدنه نظام با مردم صحیح و شایسته باشد. 

وی ابراز کرد: ملت ایران در پشتیبانی از انقلاب و نظام همیشه سنگ تمام گذاشته اند، اما اگر عملکرد ما ضعیف باشد و تلاش جهادی وجود نداشته باشد نمی‌توان تاهمیشه به این پشتیبانی دلخوش کرد. 

این مقام مسئول با اشاره به گلایه‌های امام جمعه قزوین از تخلفات تغییر کاربری‌ها در قزوین عنوان کرد: به محض اینکه به تهران برسم، پرونده ای که نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین درخواست رسیدگی جدی به آن را داشتند، مورد بررسی قرار خواهم داد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که برای صدور پرونده هفت سنگان قزوین یک حکم عادلانه و صحیح ارائه شود. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه