اخبار داغ

ارز، عامل افزایش قیمت طلا و سکه

ارز، عامل افزایش قیمت طلا و سکه
قیمت طلا و انواع سکه در بازار امروز هم روند صعودی داشت. عضو اتحادیه طلا و جواهر، دلیل افزایش قیمت‌ها را بالا رفتن نرخ ارز دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم محمدولی، عضو اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش التهابات بازار طلا در روزهای اخیر اظهار کرد: تا ساعت ۱۳ امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است. همچنین در بازار امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت چهار میلیون و ۳۸۰، دو میلیون و ۴۸۰ و یک میلیون و ۵۵۵ هزار توان داد و ستد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گفته وی سکه گرمی امروز با قیمت ۷۹۴ هزار توان معامله شده و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز به یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر انس طلای جهانی نیز به ۱۳۳۰ دلار رسیده که حدود چهار دلار نسبت به دیروز افزایش یافته است.
,
 
,
محمدولی خاطر نشان کرد که قیمت طلا در یک مقطع نسبت به روز گذشته افزایش داشته، اما قیمت طلا عصر دیروز تقریبا مشابه قیمت‌های امروز بوده است.
,
 
,
وی افزود: احتمالا قیمت طلا تا پایان امروز تغییر می‌کند و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار بین یک میلیون و ۸۳۰ تا یک میلیون ۸۵۰ هزار توان نوسان خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه