اخبار داغ

هشدار فرمانده ناجا به تروریست‌ها و دشمنان

هشدار فرمانده ناجا به تروریست‌ها و دشمنان
فرمانده نیروی انتظامی به تروریست‌ها و دشمنان هشدار داد که منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه نخستین سالگرد شهادت ماموران پلیس در خیابان پاسدارا ن با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد شهداست و کمتر از شهادت نیست، گفت: و ظیفه ماست که رشادت‌های شهدای عزیزمان را زنده نگه داشته و یادآوری کنیم چرا که نتیجه مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکارهای این عزیزان امنیت و آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز مان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اشتری با اشاره به جنایت تروریستی اخیر در محور خاش - زاهدان در استان رسیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها و دشمنان بدانند که با شهادت همکارانمان، عزم ما در مبارزه با آنان راسخ‌تر از گذشته خواهد شد و منتظر پاسخ کوبنده و انتقام جمهوری اسلامی ایران در پی جنایات اخیرشان باشند.
,
 
,
وی اضافه کرد: دشمن باید بداند با شهید کردن تعدادی از عزیزان در نیروهای مسلح نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به طور حتم با اقتدار با افرادی که قصد خدشه وارد کردن به امنیت را داشته یا می خواهند ناامنی در کشور ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد.
,
 
,
در این مراسم، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت، سردار رادان رییس مرکز تحقیقات راهبردی ناجا، سردار ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا و… حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه