اخبار داغ

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل:

طرح سفیران فقرا در اردبیل عملیاتی می شود

طرح سفیران فقرا در اردبیل عملیاتی می شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: طرح سفیران فقرا با حمایت مادران و همسران شهدا در اردبیل ساماندهی و عملیاتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، یاسر شاهی، ظهر امروز در مراسم یادواره ۱۳ شهیده شهرستان اردبیل که همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در مجتمع الغدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد افزود: طرح سفیران فقرا با حمایت مادران و همسران شهدا در اردبیل ساماندهی و عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهیدان به ویژه ۱۳ شهیده شهرستان اردبیل آنان را قهرمانان فداکار جنگ نام برد و افزود: زنان همواره در طول تاریخ نقش والایی در جهت حفظ ارزش‌های اسلام داشته اند و الگوی تمامی زنان شهیده حضرت ام البنین (س) بوده است.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل تعداد مادران و همسران شهدای استان اردبیل را بیش از ۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون بسیاری از فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی جامعه توسط مادران، همسران و فرزندان شهدا انجام می‌گیرد.

,

شاهی ادامه داد: در همین راستا و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و در قالب طرح سفیران فقرا مادران و همسران شهدا حمایت‌های لازم را از مددجویان کمیته امداد انجام خواهند داد.

,

وی از تشکیل ۱۴ حسینیه شهید و کانون فرزندان شهدا در سطح استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: فرزندان و مادران شهدا در این کانون‌ها به انجام فعالیت‌های بشر دوستانه و نیکوکارانه می‌پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه