اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:

نظامی که از علم برخوردار باشد به قدرت دست پیدا می‌کند

نظامی که از علم برخوردار باشد به قدرت دست پیدا می‌کند
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست؛ نظامی که از علم و عزت برخوردار باشد، به قدرت دست پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ سردار حسن حسن زاده در اختتامیه نمایشگاه چلچراغ، ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران در برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: در بحث علم و پژوهش موهبتی بزرگی نصیب ما شده که باید قدر آن را بدانیم چون ما درون این نعمت هستیم، متوجه آن نمی‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران عنوان کرد: این خیلی ارزشمند است، در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبری نظام به این میزان به علم و دانش اهمیت می‌دهد. نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم. زمانی که مسابقات و رقابت علمی شکل گرفت، شاهان کشور در برهه قبل از انقلاب خواب بودند اما اکنون رهبری داریم که می‌فرمایند «من تا آخرین نفس از جامعه نخبگان دفاع می‌کنم».

,

وی ادامه داد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به جایگاه‌هایی دست پیدا کرده‌ایم که حتی کشورهایی که مثل ما با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم نکرده‌اند هم به آن نرسیده‌اند. رتبه ۱۶ علمی در جهان برای ما بسیار ارزشمند است.

,

حسن زاده بیان داشت: اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم هم اشاره کرده‌اند که کشورها برای رسیدن به هدف‌هایشان نیاز به قدرت و علم دارند، مولفه مهم قدرتمندی است. ایشان فرمودند «علم و دانش آشکارترین وسیله قدرت و عزت یک کشور و نظام است»؛ نظامی که از عزت و قدرت برخوردار باشد، به قدرت دست پیدا می‌کند.

,

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران تصریح کرد: نظریه فکری و انقلابی باعث ایجاد ترس در دل دشمنان شده چراکه به خوبی به اهدافش دست پیدا کرده است. نظریه نظام انقلابی به یک الگوی فراگیر جهانی تبدیل شده است. طبیعی است که دشمنان ما جوانان را هدف قرار دهند چراکه باعث پیشرفت کشور ما می‌شوند. چرا دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند؟ البته رهبری اشاره فرمودند که «ما در حال حاضر در نقطه صفر علمی هستیم و باید بیش از پیش تلاش کنیم».

,

وی افزود: توجه به جوانان به ویژه در حوزه علمی اهمیت فراوانی دارد. امروز یک بزرگی می‌گفت که با دیدن توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوانان، غبطه خوردم. ما باید درک صحیحی از چشم‌انداز دهه اول گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشیم و به آن توجه ویژه کنیم.

,

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: نباید این تصور را داشته باشیم که نمایشگاه دستاوردهای جوانان را برگزار کردیم و همه چیز تمام شد و رفت. ما در واقع وارد یک آغازی شده‌ایم که پیشرفت در آن بسیار شیرین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه