اخبار داغ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های منتهی به شمال

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه اول تا شنبه ۴ اسفند در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه اول اسفند تا روز شنبه ۴ اسفند از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
,
 
,
سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۳ اسفند ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
,
 
,
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: همچنین رفت و آمد کلیه تریلر‌ها کماکان در جاده هراز ممنوع است.
,
 
,
وی افزود: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یکم اسفند و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفند ماه از جاده هراز ممنوع است.
,
 
,
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد آمد و شد در جاده‌های مازندران را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
,
 
,
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه