اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

مطالبه گری به حق و شفاف وظیفه رسانه‌ها است

مطالبه گری به حق و شفاف وظیفه رسانه‌ها است
استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه های باید مطالبه گری شفاف و به حق حمایت کنند در عین حال مسئولان و مدیران هم موظف به پاسخگویی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم حسینی شب گذشته در نشست با مدیران و سردبیران رسانه های استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: رسانه های باید حرمت قلم خود را نگه داشته و از مطالبه گری شفاف و به حق حمایت کنند در عین حال باید با استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی برای رصد فرمانداران و مدیران بهره گرفت و مسئولان هم موظف به پاسخگویی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: رسانه ها باید در خصوص چالش های کشور مطالبه گر باشند و همواره نیز  نقش رسانه در توسعه کشور بی بدیل و اساسی بوده و هست و نمی توان آن را نادیده گرفت.

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه و علاقه مندی مردم به مطبوعات و رسانه ها در واقع ابزار مهم و ضریبی از توسعه یافتگی هرکشوری است ، افزود : اما باید خود اصحاب قلم نیز حرمت قلم را نگه دارند و دیگران هم در این راستا موظفند .
وی رسیدن به گفتمان واحد با اصحاب رسانه را برای حرکت های توسعه ای و پیشبرنده استان و جامعه بسیار مهم خواند و تاکید کرد : در این راستا جلسات هم اندیشی متعددی را با اصحاب رسانه خواهیم داشت تا بتوانیم در یک اقدام هماهنگ و منسجم در راستای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی استان حرکت کنیم .

,
,

 رزم حسینی با تاکید بر اینکه توسعه باید در همه ابعاد شکل گیرد، با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب کشور درگیر دشمنی ها، جنگ و تحریم ها و توطئه های متعدد بوده است ، تصریح کرد : کشور هشت سال درگیر جنگی نابرابر شد که با دست خالی و ایمان جوانان خود از آن پیروز بیرون آمد اما هزینه های زیادی هم پرداخت کرد و بعد از آن هم دوران بازسازی را داشت که طی این سال های تلاش ها و اقدامات زیادی صورت گرفت و کشور دوباره بازسازی و احیا شد.

,

 وی عنوان کرد: در این میان ناکارآمدی هایی داشته ایم که از جمله آنها نظام تمرکزگرایی شدید در کشور است چنانکه طی سال های بعد انقلاب علی رغم هم تاکیدات بر تمرکززدایی ، هر دولتی سر کار آمده تمرکزگراتر عمل کرده است.

,

رزم حسینی ادامه داد: مشکلات ساختاری در نحوه اداره کشور خود از جمله چالش ها و عوامل این ناکارآمدی در حوزه اقتصادی است ،بروکراسی اداری تولید فساد و نارضایتی می کند، رسانه ها باید در این خصوص مطالبه کنند.

,

استاندار خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه اختلافات سیاسی آفت انقلاب اسلامی است، افزود: عدم تناسب بین اختیارات و مسئولیت ها از دیگر آفات است.

,

وی بیان کرد: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی  آرمانهای زیادی داشتیم وهزینه های زیادی دادیم تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارجاودانه این انقلاب باشد.

,

رزم حسینی عنوان کرد : اقتصاد مقاومتی طرحی برگرفته از زمان جنگ تحمیلی است و اگر امکانات و فضای تحقق آن در استان مهیا شود، توفیقات زیادی خواهیم داشت.

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه چشم بیدار جامعه است، افزود : رسانه نمی تواند بی تفاوت و ناآگاه باشد، باید انتظارات خود را شفاف و به صورت گفتمانی بیان کند.

,

وی با بیان خدمت در خراسان رضوی برای زائران و مجاوران امام علی ابن موسی الرضا (ع) افتخار است ، افزود: الگوی اقتصاد مقاومتی ما در کرمان کاملا موفق بود و مقام معظم رهبری اولین کسی بودند که آن را تایید کردند.
رزم حسینی تاکید کرد : استاندار جاریه نیستم به دنبال طرح نو و کارهای جدیدتر برای حل مشکلات استان هستم.

,
,

وی گفت : مثلث توسعه اقتصادی در استان را تا حدی که موثر باشد، پیگیری می کنیم، تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی ساختن کشور با شرکتهای غیردولتی است و دولت پشتیبان باشد و کار زیرساختی در توانمندسازی مردم انجام دهد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد : هدف اقتصاد ، ایجاد اشتغال پایدار است و12معین اقتصادی در خراسان رضوی بر مبنای مناطق حوزه انتخاباتی است.

,
,

وی اظهار کرد : در این راستا با کمک شرکت های توانمند و توسعه گرا برای به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های هر منطقه و جلب مشارکت مردم و تجمیع سرمایه های خرد آنان در راستای توسعه و رونق اقتصادی مناطق و ارتقا معیشت و اقتصاد خانوارها بویژه در مناطق روستایی بهره گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه