اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با فساد مجلس مطرح کرد؛

تخلف۱۶هزار میلیارد تومانی در بانک سرمایه

تخلف۱۶هزار میلیارد تومانی در بانک سرمایه
رئیس فراکسیون مبارزه با فساد مجلس شورای اسلامی گفت: در بانک سرمایه شاهد تخلف 16 هزار میلیاردی بودیم که همه افراد را در آن تا نگهبان آلوده کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با نافع اظهار کرد: در حال حاضر تا حدودی توانستیم مانع از قاچاق بی‌رویه شویم و گمرک‌ها را مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اینکه کارکنان متعهد و مومن از گمرک‌های سراسر کشور، اطلاعات به روز را در اختیار ما قرار می‌دهند افزود: تعداد بسیاری از افراد متخلف که عضو مافیای قاچاق بودند، دستگیر شدند.

,

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: همه این اتفاقات  به سران سه قوه گزارش شده و قوه قضاییه به این مسأله ورود کرده است.

,

وی با بیان اینکه اگرچه هنوز قاچاق کالا انجام می‌شود اما 60 درصد با بهبود وضعیت مواجه هستیم، تصریح کرد: از رئیس گمرک جدید نیز خواستیم که ساختارهای معیوب را اصلاح کند و در غیر این صورت برخورد لازم توسط مجلس صورت می‌گیرد.

,

خجسته با اشاره به اینکه ما به هیچ کس حتی صاحبات زور و زر رحم نمی‌کنیم، گفت: تخلف واردات خودرو ارز توسط برخی از افراد صاحب نفوذ و معاون وزیر انجام شد.

,

وی با اشاره به اینکه مجلس باید ورود کند، ادامه داد: مفسدان در یک سیستم همه را آلوده می‌کنند تا اطلاعات بیرون نمی‌رود مانند بانک سرمایه که مشخص شد 16 هزار میلیارد تومان پول جابجا کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه