اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر بوشهر:

همه مردم در برنامه روز بوشهر مشارکت خواهند داشت/بودجه برنامه های روز بوشهر باید کاهش داشته باشد

همه مردم در برنامه روز بوشهر مشارکت خواهند داشت/بودجه برنامه های روز بوشهر باید کاهش داشته باشد
روح الله نصرتی گفت: باید برنامه های روز بوشهر با هزینه های دقیق و متنوع و شاد برگزار شود و همه مردم با همه سلیقه ها و دیدگاه های مختلف در آن مشارکت داشته باشند تا همه این روز را احساس کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ نشست شورای شهر بوشهر با حضور همه اعضاء و موضوع برگزار برنامه های هفته بوشهر در اسفندماه با اعتبار 400 میلیون تومان برگزار شد که بعداز رای گیری طرح ارائه شده با اکثریت آرا تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

http://sepas.ir/uploads/591367IMG_0007.jpg

, http://sepas.ir/uploads/591367IMG_0007.jpg,

در برنامه روز بوشهر همه اقشار جامعه مشارکت خواهند داشت

, در برنامه روز بوشهر همه اقشار جامعه مشارکت خواهند داشت,

روح الله نصرتی نائب رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به روز بوشهر گفت: روز بوشهر یک مناسبت خاص و بومی مردم استان و بخصوص شهر بوشهر است که سالانه برنامه های بسیار متنوعی در اسفندماه و خاص 18 اسفند برگزار می شود.

,

نائب رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: باید برنامه های روز بوشهر با هزینه های دقیق و متنوع و شاد برگزار شود و همه مردم با همه سلیقه ها و دیدگاه های مختلف در آن مشارکت داشته باشند تا همه این روز را احساس کنند.

,

http://sepas.ir/uploads/937938IMG_0095.jpg

, http://sepas.ir/uploads/937938IMG_0095.jpg,

نصرتی افزود: امسال برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی که توسط شورا و شهرداری انجام می شود با بودجه نزدید به 400 میلیون تومان است که باتوجه به افزایش نرخ تورم در جامعه نسبت به سال گذشته کاهش بودجه داشته ایم.

,

وی افراز کرد: در حال برنامه ریزی جهت ایجاد دبیرخانه ثابت جهت اجرای برنامه های روز بوشهر هستیم که سالانه در اسفندماه برنامه هایی راهبردی و علمی با مشارکت همه اقشار جامعه برگزار خواهد کرد.

,

عضو شورای شهر بوشهر تاکید کرد: در ایام نوروز قطعا سیستم های تفریحی دریایی در سواحل شهر بوشهر مستقر خواهد شد که از همه هموطنان دعوت می شود تا بوشهر با به عنوان یک استان امن در حوزه تفریحی برای ایام نوروز در برنامه خود داشته باشند.

,

بودجه برنامه های روز بوشهر باید کاهش داشته باشد

, بودجه برنامه های روز بوشهر باید کاهش داشته باشد,

کیوان هاشم زاده نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه نیاز است برنامه های روز بوشهر کاهش داشته باشد و طی یک یا سه روز برگزار شود، یک هفته با این همه حجم برنامه بسیار زیاد است و سعی کنیم هزینه ها را کاهش دهیم.

,

وی خطاب به رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، اظهار کرد: برنامه ویژه ای که در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار می شود کاهش بودجه پیشنهادی داشته است، باید هیمن طور که بودجه برگزاری برنامه ویژه شهدا کاهش داشته است بودجه برنامه های دیگر مانند اجرای موسیقی نیز کاهش داشته باشد.

,

http://sepas.ir/uploads/389120IMG_0012.jpg

, http://sepas.ir/uploads/389120IMG_0012.jpg,

هاشم زاده با اشاره به اجرای برنامه بومی بوشهر در هند، افزود: اختصاص 50 میلیون تومان برای اجرای فیلم در روز بوشهر اشتباهی شبیه به هند است.

,

باید سالانه تغییر در برنامه های روز بوشهر داشته باشیم

, باید سالانه تغییر در برنامه های روز بوشهر داشته باشیم,

عبدالخالق برزگرزاده  دیگر عشو شورای شهر بوشهر اذعان کرد: در برنامه های روز بوشهر نسبت به سالهای گذشته هیچ تغییری نکرده است فقط تورم شامل آنها شده است، باید سالانه برنامه های متنوعی برای روز بوشهر داشته باشیم نه اینکه برنامه های گذشته اجرا کنیم.

,

برزگر زاده عنوان کرد: در دور گذشته شورا کاهش بودجه روز بوشهر با تصویب همه اعضاء شورا انجام شد که توانستیم در آستانه نوروز 18 زندانی را به کانون گرم خانواده برگردانیم.

,

وی تصریح کرد: درهفته بوشهر اگر برنامه ای متولی آن استان بوشهر باشد باید همه هزینه ها از استان تامین شود، اما اگر در نقاط دیگر کشور برنامه ای اجراا می شود نباید بودجه استان خارج کنیم و منابع مالی آن توسط همان استان میزبان باید تامین شود.

,

 

,

برنامه روز بوشهر  هزینه 400 میلیون تومان برگزار می شود

, برنامه روز بوشهر  هزینه 400 میلیون تومان برگزار می شود,

طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: برای برای برنامه های روز بوشهر لایحه ای به شورای شهر ارسال شده است که برنامه ها با اعتبار 400 میلیون تومان برگزار خواهد شد.

,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: برنامه های روز بوشهر 11 سال است که در حال برگزاری است که با توجه به اهمیت روز بوشهر و خلیج فارس از سال آینده دبیرخانه جهت برگزاری برنامه های روز بوشهر ایجاد خواهد شد.

,

http://sepas.ir/uploads/774225IMG_0021.jpg

, http://sepas.ir/uploads/774225IMG_0021.jpg,

شمشیری افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی شامل نهمین دوره تفریح، همایش موسیقی خلیج فارس با گفتمان نواها با حضور استانهای جنوبی کشور در امارت ملک، یازدهمین تجلیل از چهره ماندگار و شهروند افتخاری که هر کدام از اعضاء شورا افراد را معرفی و در کمیسیون انتخاب می شوند از مهمترین برنامه های روز بوشهر است.

,

وی با اشاره به اینکه همه ادارات برای روز بوشهر باید برنامه داشته باشند، عنوان کرد: روز بوشهر متعلق به همه دستگاه های اجرایی و مردم است اما هیچ دستگاهی این روز را گرامی نمی دارد، فقط یک سازمان است که روز بوشهر را گرامی و برنامه های در اداره خود برگزار می کند.

,

مخالف رئیس جمهور هستم

, مخالف رئیس جمهور هستم,

ندا عبدالله زاده عضو شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه در حوزه اقتصادی برنامه های روز بوشهر باید طی یک هفته اجرا شود.

,

عبدالله زاده با اشاره به انتخاب رئیس جمهور آینده اظهار کرد: در انتخابات گذشته حامی حسن روحانی بودم اما به دلیل اینکه تا کنون هیچ اقدامی برای مردم نکرده است اگر دوباره وارد عرصه انتخابات شود به وی رای نخواهم داد و کاملا مخالف آن هستم.

,

پروژه های عمرانی تعطیل،اما برنامه روز بوشهر برگزار می شود

, پروژه های عمرانی تعطیل،اما برنامه روز بوشهر برگزار می شود,

اکبر توسلی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: از سال 87 آغاز برگزاری روز بوشهر کلید خورده است که دو برنامه شهروند افتخاری و چهره ماندگار داشت، اما امروز چهره های ماندگار در حال تمام شدن است و باید جایگزینی برای شاخصه ها داشته باشیم.

,

http://sepas.ir/uploads/585180IMG_0025.jpg

, http://sepas.ir/uploads/585180IMG_0025.jpg,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر اظهار کرد: سالها است که منابع مالی مدیریت شهری برای روز بوشهر هزینه می شود درحالی که روز بوشهر متعلق به همه دستگاه های اجرایی است و رئیس شورا باید این ساختار را به درک همه مسئولین برساند.

,

توسلی عنوان کرد: ما شاهد تعطیلی پروژه های عمرانی در شهر بوشهر به دلیل منابع مالی هستیم اما برای روز بوشهر این همه هزینه می شود، باید روز بوشهر مانند ایام نوروز که متولی مهمانان نوروزی میراث فرهنگی است اما همه دستگاه ها همکاری دارند شاهد همکاری همه دستگاه ها باشیم.

,

حاشیه های مراسم:

, حاشیه های مراسم:,

بعداز اینکه هاشم زاده اعلام کرد به دلیل اینکه بوجه اجرای برنامه شهدا در روز بوشهر کاهش داشته و باید بودجه همه برنامه ها نیز کاهش داشته باشد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خطاب به وی اظهار کرد با پیشنها شما مخالف هستم.

,

در حالی که برنامه های روز بوشهر در حال قرات بود برخی از اعضاء شورای شهر با لحن خنده آور با استفاده از نامه های سربسته تبادل اطلاعات می کردند.

,

دهدار رئیس شورای شهر در حاشیه نشست گفت: رئیس جمهور آینده کشور فردی اصلح خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه