اخبار داغ

ایجاد هنرستان فنی می تواند نقش مهمی در اشتغال نیروهای بومی داشته باشد

ایجاد هنرستان فنی می تواند نقش مهمی در اشتغال نیروهای بومی داشته باشد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توانمند سازی نیروی انسانی باید از دوره پیش دبستانی در سطح شهرستان شکل بگیرد که این مهم نیاز به مشارکت همه گروههای حاضر در شهرستان عسلویه است و با یک نگاه خاص که تمام کارهها فقط از سمت آموزش و پرورش باشد محققق نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپاس؛ صبح امروز طی جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش،  فرماندار و  مدیرعامل منطقه ویژه مسائل آموزشی شهرستان عسلویه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ضمن اشاره به تغییررویکرد در سطح آموزش و پرورش استان، گفت: توسعه و پیشرفت در این حوزه نیازمند تغییر رویکرد اساسی در همه گروه های مختلف جامعه است که باید تفکر سرمایه ای بودن را جایگزین رویکرد هزینه ای کرد.

,

وی با اشاره به تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش صنعت عسلویه، اظهار کرد: توانمند سازی نیروی انسانی باید از دوره پیش دبستانی در سطح شهرستان شکل بگیرد که این مهم نیاز به مشارکت همه گروههای حاضر در شهرستان عسلویه است و با یک نگاه خاص که تمام کارهها فقط از سمت آموزش و پرورش باشد محققق نمی شود.

,

کرمی با اشاره به موضوع نخبه پروری در شهرستان تصریح کرد: انتظار این است در امرآموزش نیروهای فرهنگی و دانش آموزان، همچنین بعد سخت افزاری از محل مشارکت 12درصدی شوراهها و دهیاری ها کمک ویژه به این بخش می شد تا شاهد رشد بهتر و بیشتری  باشیم.

,

وی افزود: تاسیس هنرستان فنی یکی از اقدامات مهمی است که می تواند در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخش صنعتی کمک بزرگی به اشتغال جوانان بومی بکند و باید با نگاه ویژه تری این موضوع دنبال شود تا این دغدغه مهم رنگ واقعیت به خود بگیرد.

,

کرمی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ، بیان کرد: امروز کمبود مشارکت بخش خصوصی در این حوزه به عنوان یک کمبود اساسی دیده می شود که نیازمند مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی دراین  شهرستان است تا شاهد تقویت رشد کیفی بهتری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه