اخبار داغ

شهردار منطقه ۱۷ تهران:

۹۰ درصد کشور در برابر زلزله ۵.۵ ریشتر به بالا مقاوم نیست

۹۰ درصد کشور در برابر زلزله ۵.۵ ریشتر به بالا مقاوم نیست
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: سالانه هزار زلزله داریم که ۲۴۰ زلزله بالای ۴ ریشتر است. حدود ۹۰ درصد کشور به زلزله ۵.۵ ریشتر به بالا پاسخ منفی خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، امیر محسنی صبح امروز در کنفرانس ملی استارآپ ویکند (بافت فرسوده)، اظهار داشت: یکی از اساتید بزرگ دنیا در حوزه نوآوری که دوره‌های بسیاری را برگزار کرده همیشه می‌‌گفت «مردم به دنبال تیم و شخصیت شما نیستند بلکه محصول شما را لازم دارند. مشتری با خروجی شما کار دارد نه شخص شما».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

شهردار منطقه ۱۷ تهران عنوان کرد: امروز ساعت ۶:۳۰ صبح دیدم مردم در صف گوشت یخی ایستاده‌اند و این نشان می‌دهد که ما باید در جایگاه خودمان خیلی بهتر عمل کنیم.

,

وی ادامه داد: ۹۰ درصد جمعیت کشور ما در معرض خطر زلزله قرار دارند. نگرانی‌های زلزله ما را مجاب می‌کند تا به بافت فرسوده بپردازیم. یکی از خیانت‌های بشر در حق طبیعت، فعالیت‌های زیستی مانند فرسایش خاک است. ما در کشور گرم و خشک باید نگران این باشیم که سیل مردم ما را نبرد. سالانه هزار زلزله داریم که ۲۴۰ زلزله بالای ۴ ریشتر است. حدود ۹۰ درصد کشور به زلزله ۵.۵ ریشتر به بالا پاسخ منفی خواهد داد.

,

محسنی افزود: بافت فرسوده موضوع بسیار مهمی است. بیش از ۳۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهر تهران داریم و این سازمان‌ها را مجاب می‌کند تا در این باره فعالیت بیشتری داشته باشند.

,

شهردار منطقه ۱۷ تهران بیان داشت: دو فرزند دانشجو و یک فرزند دانش‌آموز دارم. همیشه به فرزندانم گفته‌ام که مهارت، کلید ورود به تمام محیط هاست. وقتی شما پزشک هستید، ابزاری لازم ندارید چون مهارت شما همراه شماست. آیا ما مهارت زندگی کردن هم داریم؟ اگر داریم باید وضعیت آمارها بهتر از وضع فعلی و موجود باشد.

,

محسنی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه بگوئیم مسئولان به فکر نیستند هم درست است اما ایران عزیز را ما باید بسازیم. این موضوع هم که برنامه‌ها همیشه با تاخیر آغاز می‌شود را باید اصلاح کنیم و به جای معذرت خواهی از حضار، برنامه را راس ساعت آغاز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه