اخبار داغ

رانت دپوی ۱۷ هزار تن گوشت به چه کسانی رسید؟/فتونیوز

رانت دپوی ۱۷ هزار تن گوشت به چه کسانی رسید؟/فتونیوز
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، اخیرا اخباری از دپوی ۱۷ هزار تن گوشت وارداتی در گمرک بنادر شنیده شده، گفت: این ماجرا باید شفاف شود تا معلوم گردد، رانت این گوشت های دپو شده به چه کسانی رسید.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی  با بیان اینکه، امروز شاهد نا به سامانی، کمبود کالا و تورم افسار گسیخته اقلام و مایحتاج روزمره هستیم، گفت: یکی از دلایل این موضوع به اعتقاد بنده تضعیف ساختار تشکیلاتی دولتی در حوزه نظارت و کنترل بازار است. قبلا سازمان نظارت و بازرسی بازار را برای پوشش این موضوعات در بدنه دولت داشتیم اما امروز جایگاه ساختاری مشخصی برای این بحث نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، در ماده ۶ قانون مبارزه و نظارت، وزارت صمت موظف به اجرای سامانه یکپارچه سازی نظارت بر فرایند تجارت شده بود که این کار کامل نشده است، گفت: همچنین قرار بود سامانه انبارها راه اندازی شود اگر این موارد به موضع انجام شده بود شاهد پایش هوشمند در بازار بودیم که این موضوع اتفاق نیافتاده است.
,
 
,
وی گفت: حوزه بازرگانیِ داخلی در سالهای اخیر تضعیف شده و افراد قوی در این منصب قرار نگرفته اند. به طور کلی برنامه روشنی برای تنظیم بازار و کنترل آن همچنین تامین نیازمندی‌های مردم را با روال علمی مشاهده نمی‌کنیم.
,
 
,
کریمی با بیان اینکه، نمی‌توانیم تولید گوشت را یک شبه به سامان کنیم و این موضوع چندین ماه زمان نیاز دارد، گفت: بر این اساس نبود برنامه مشخص در دولت منجر به ایجاد صفهای طولانی برای تهیه گوشت قرمز شده است.
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه