اخبار داغ

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان خبر داد؛

صرف ۱۹ میلیارد ریال برای بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب همدان

صرف ۱۹ میلیارد ریال برای بازسازی شبکه و خطوط انتقال آب همدان
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از بازسازی ۷۵ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب با صرف ۱۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال طی سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، محمد نانکلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 1۱ ماه امسال، ۹ هزار و ۵۲۱ مورد رفع نشتی و حوادث از خطوط آب روستایی با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۴۷ مورد در شهرستان همدان، ۲ هزار و ۱۳۲ مورد در شهرستان ملایر، ۸۲۵ مورد در شهرستان نهاوند، ۹۷۱ مورد در شهرستان تویسرکان، ۶۱۵ مورد در شهرستان اسدآباد، یک هزار و ۶۷۳ مورد در شهرستان کبودراهنگ، ۵۲۹ مورد در شهرستان بهار، یک هزار و ۲۶۰ مورد در شهرستان رزن و ۲۶۹ مورد در شهرستان فامنین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه بازسازی شبکه‌ها و خطوط از دیگر وظایف تعریف شده برای شرکت است، افزود: در راستای بازسازی شبکه‌ها در تمامی نقاط تحت پوشش در شهرستان همدان ۱۰ کیلومتر، شهرستان ملایر ۱۱.۲ کیلومتر، شهرستان نهاوند ۹.۵ کیلومتر، شهرستان تویسرکان ۵.۵ کیلومتر، شهرستان اسدآباد ۵.۴ کیلومتر، شهرستان کبودراهنگ ۱۲.۶ کیلومتر، شهرستان بهار ۷.۷ کیلومتر، شهرستان رزن ۱۰.۴ کیلومتر و در شهرستان فامنین ۳.۱ کیلومتر بازسازی شبکه و خطوط به انجام رسید.

,

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: در مجموع در 11 ماه سال جاری ۷۵.۲۳ کیلومتر از شبکه‌ها و خطوط انتقال آب با صرف ۱۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بازسازی شدند.

,

وی به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای تعمیر پمپ‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: در این خصوص ۲۸۰ پمپ مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت.

,

نانکلی ادامه داد: از این تعداد ۴۸پمپ در روستاهای تابعه شهرستان همدان، ۴۴ پمپ در شهرستان ملایر، ۴۹ پمپ در روستاهای شهرستان نهاوند، پنج پمپ در روستاهای تابعه شهرستان تویسرکان، ۳۵ پمپ در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد، ۴۵ پمپ در روستاهای تابعه شهرستان کبودراهنگ، ۱۱ پمپ در روستاهای شهرستان بهار، ۱۶ پمپ در روستاهای تابعه شهرستان رزن و ۲۷ پمپ در روستاهای تابعه شهرستان فامنین بوده است.  

,

وی از ۲ هزار و ۳۸۸ مورد تعمیرات تابلو در 11ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی مخازن در طول سال نیز از جمله وظایف تعریف شده به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشترکین است.

,

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: بر همین اساس در ۱۱ ماه سال جاری ۲ هزار و ۷۵۰ متر مکعب از مخازن تحت پوشش مورد بازسازی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه