اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

اعزام ۱۲ کاروان سلامت در دهه فجر به مناطق محروم/ ۲۴۰۰ نفر از خدمات درمانی بهره مند شدند

اعزام ۱۲ کاروان سلامت در دهه فجر به مناطق محروم/ ۲۴۰۰ نفر از خدمات درمانی بهره مند شدند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طول دهه فجر ۱۲ کاروان سلامت این جمعیت به مناطق محروم اعزام و بیش از ۲۴۰۰ نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،رامین معبودی صبح امروز در تشریح اقدامات انجام شده در دهه فجر به خبرنگاران  گفت:  روستاهای شبلی اردبیل، اکبر داود بیله سوار، قشلاق ساری قویی پارس آباد، اوجور سرعین، لعمه دشت خلخال، گلیجان کوثر، سلاله گرمی، مشیران، کنچوبه و مجنده شهرستان مشگین شهر، دهستان حور نمین و روستای ایرنجی نیر ۱۲ روستایی بودند که جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب کاروان سلامت به ارائه خدمات پرداخت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به تعداد پزشکان اعزام شده به این روستاها تصریح کرد: در این کاروان ها  ۵ پزشک متخصص، 3 دندانپزشک، 15 پزشک عمومی و 56 پیراپزشک حضور داشته و به مردم روستاها خدمات ارائه می کردند.

,

معبودی با اشاره به اینکه 2 هزار و 408 نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره مند شدند، اظهار کرد: در این کاروان ها علاوه بر ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان، اجرای طرح نیابت، دیدار با خانواده معظم شهدای و سالمندان، برگزاری دوره های آموزش همگانی کمک های اولیه، توزیع بسته­های بهداشتی و حضور تیم سحر از دیگر فعالیت های کاروان های سلامت بود.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ارزش ریالی دارو و خدمات ارائه شده در این کاروان ها بیش از 838 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: کاروان  های سلامت با هدف بهبود و ارتقای سلامت مردم مناطق محروم به روستاها اعزام می شوند.

,

معبودی در پایان افزود: کاروان های سلامت در طول سال نیز به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار اعزام شده و خدمات ارائه می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه