اخبار داغ

توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره گوشت‌های وارداتی

توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره گوشت‌های وارداتی
حجتی ادامه داد: نظارت کافی صورت می‌گیرد تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد زیرا دام‌های وارداتی باید زیر 18 ماه سن داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کیفیت گوشت‌های وارداتی و وجود نظارت در محل کشتار و همچنین انتشار تصاویری از کیفیت پایین برخی از این محصولات، گفت: انواع و اقسام نظارت‌ها و بازرسی‌ها در زمینه کیفیت گوشت‌های وارداتی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی نظارت کامل و دقیقی در زمینه گوشت‌های قرمز وارداتی دارد، تصریح کرد: در زمینه گوشت مرغ، وارداتی صورت نمی‌گیرد به همین دلیل نیازی به وجود ناظر در خارج از کشور در زمینه واردات گوشت مرغ نیست.
,
 
,
حجتی، ادامه داد: نظارت کافی صورت می‌گیرد تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد زیرا دام‌های وارداتی باید زیر 18 ماه سن داشته باشند.
,
 
,
وی در پایان در خصوص اینکه در کشتارگاه‌های خارج از کشور که از آنها نیاز بازار داخلی را تامین می‌کنیم ناظرانی حضور دارند یا خیر، گفت: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و دامپزشکی لازم را نداشته باشد دام‌های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی‌کند. تمامی موارد کنترل و نظارت می‌شود.
,
 
,
منبع: خانه ملت
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه